Jose Mourinho: "Barcelona kan ha varit en av klubbarna som försökte signera Pepe"

 
Jose Mourinho säger att det fanns två klubbar som försökte signera Pepe innan han förnyade sitt kontrakt, och enligt The Special One kan Barcelona ha varit en utav dem.
 
Jose Mourinho har antytt på att Barcelona var tidigare intresserade av att signera Real Madrids försvarare Pepe.
 
Den 49-årige taktikern påstod detta i fredagens presskonferens inför Los Blancos La Liga match mot Celta Vigo, som kommer att äga rum på lördagskvällen.
 
När portugisen tillfrågades om mediaspekulationen som påstår att Barcelona har filmat Pepe tackla Blaugranas spelare i El Clasico, sa han: "Jag känner inte till något om Pepe videon. Det jag dock vet är att under tiden som han förnyade sitt kontrakt försökte två klubbar att hindra honom från att förnya".
 
"Jag vet inte om en av dessa stora klubbar var den som filmade en video".
 
Santiago Bernabeu klubben kommer att spela kvällens match utan ett antal A-lags spelare, som är skadade. Försvararna Marcelo, Fabio Coentrão, Raphaël Varane och Alvaro Arbeloa är alla fyra skadade, vilket innebär att det inte finns så många backar kvar.
 
"Vi har några olika alternativ för att täcka våra positioner, folk som kommer att anpassa sig till situationen. Det är en perfekt dag för er att ge mig startelvan" skämtade Mourinho med pressen.

Kommentarer

Callejon

2012-10-20 - 14:56:23
---------------Casillas
---Ramos----Albiol---Pepe---Nacho/Casado
--
-----------Essien---Modric
--
--Di Maria------Özil--------Ronaldo
---------------------------------------
---------------Benzema

Om Khedira är spelklar ska han spela istället för modric då Khedira är bättre defensiv vilket kommer behövas lite mer idag på grund av skadorna i försvaret men från en annan vinkel så kan man tänka att med Modric kommer man kontrollera spelet bättre i offensiven så det går och men helst ser jag Essien och Khedira spela.

Hoppas ni ser startuppställningen den här sidans kommentarfält är fucked up

Anonym

2012-10-20 - 14:57:00
Bra :-)

kommentarfältet är fixat :thumbup::thumbup:

Anonym

2012-10-20 - 15:17:07
nej du överst har glömt en viktig spelare KAKA som det ser ut när han spelar för landenslaget eller de få matvherna han spelat så , ser det ut att peta många spelare som den nya spelaren LUKA från start eller özil .. men who cares bara han gör bättre ifrån sig som vi tidigare sett:thumbup:

Anonym

2012-10-20 - 15:18:48
Essien e borta med landslaget

Madrid_9

2012-10-20 - 15:57:49
Kaka måste vara given i start elvan!! ;)

Ramos12

2012-10-20 - 16:23:30
Jag fattar inte hur ni kan tycka att kaka e bra han e långt ifrån startelvan så e det bara jag har absolut inget emot kaka men jag säger bara att han inte e så bra längre😘

Anonym

2012-10-20 - 17:14:02
men RAmos12 jämför föra föra året och idag :P

Anonym

2012-10-20 - 17:45:08
Osså startelva ? Och stream?

Anonym

2012-10-20 - 17:47:27
Ja kakÀ är med startelva :)

Anonym

2012-10-20 - 19:57:15
Vi vann ja ! Hoppas Barca tappar det :mad:

Anonym

2012-10-20 - 21:50:51
sämsta bloggen, ingen uppdatering och inte ens startelvan...förra gången skyllde du på trasig data, vad blir det här näst?

CR9

2012-10-20 - 22:51:45
Om du skaffar en bättre så är jag den första som följer den :)

Anonym

2012-10-20 - 23:13:14
hörru "CR9" jag har inte valt att blogga, jag har inte en av sveriges populäraste bloggar, men om jag hade det så skulle du kunna räkna med minst 10 inlägg per dag och iallafall en startelva till matchen
Svar: Minst 10 inlägg per dag? Det finns knappt fem nyheter som publiceras per dag.
Real Madriid CF Admin

Anonym

2012-10-21 - 00:09:44
jo tro mig, de mycket du inte lägger upp!

Men förövrigt så är det en blogg jag läser varje dag men de hade varit bättre med lite fler inlägg:)

Shain

2012-10-22 - 09:08:36
Men om du eller ni är så jävla grymma och vet att det finns mer nyhet, vf gör ni inte en blogg och lägger upp? Var tacksam att det lilla du får, kanske bloggaren har ett liv och vill leva lite, vill du veta startelvan gå in på real Madrids hemsida, svårare är det inte...

Arreh Alfanasheeeh

2012-10-23 - 09:41:15
Hållkäften dachri, va lekeru?
alla här tycker att han uppdaterar för lite men ni vill leka snälla och skyddar honom. bloggen är bra när han uppdaterar. Sen kan ni sluta säga skaffa en blogg du då...han har valt att blogga, hans blogg är bland sveriges populäraste då får han blogga för han har valt det. Om jasg valde att blogga så skulle jag iallafall göra det*


PEACE MOTHER FUCKERS

Skriv en kommentar