Jose Mourinho: "Jag har fullt förtroende för mitt lag"

 
Inför kvällens match mot Barcelona har Mourinho sagt att han inte känner sig orolig över Real Madrids spelform eftersom han litar på sitt lag.
 
Jose Mourinho är säker på att Real Madrid har vad som krävs för att få ett positivt resultat i kvällens La Liga match mot Barcelona på Camp Nou.
 
De regerande mästarna har haft en icke imponerande form i La Liga de första veckorna av säsongen 2012/2013, men Mourinho tror att hans lag börjar gå på rätt spår igen.
 
"Jag har förtroende för mina spelare, jag har alltid det. När man jobbar bra, blir man alltid säkrare. Jag har fullt förtroende för mitt lag" sa Mourinho i en presskonferens, rapporterar Goal.
 
"Vi utvecklade oss tack vare våra spelare. De har insett att det var viktigt att ändra på vissa saker. Vi måste alltid vara fokuserade. Nu har vi ändrats, och det börjar bli lättare".
 
"Jag är främst oroad över att sätta en bra prestation. Vi har gjort en betydande förbättring och vill nå samma nivå som hjälpte oss att vinna titeln igen".
 
Portugisen kommenterade även Mesut Özils situation, och sa: "Vi bör inte göra en så stor grej utav det när en spelare startar på bänken. Vi har många spelare och alla kan inte spelare".
 
"Jag kan inte säga än vem som kommer att spela mot Barcelona av Özil, Modric och Kaká".

Kommentarer

Anonym

2012-10-07 - 14:54:08
Özil och kaka sen byt ut en av de sen luka .. För kaka är för bra mot såna stora matcher medan özil gör jätte bra i från sig och passar skit snygga assister till Ronaldo det gillar jag för özil och ronaldo ibland tänker jag hur har de två samma Tänkar;€

Anonym

2012-10-07 - 16:58:31
Nej nej Barca kommer köra som före möte när Barca bann med3-1 .. :-O. För de kör med 3-4-3. Men utan boll blir det 4-3-3 .. Kom igen real jag är taggat hoppas ni vinner inshallah

Skriv en kommentar