Jose Mourinho: "Jag kommer bättre överens med min fru än med Sergio Ramos"

 
Jose Mourinho har understrukit det faktum att han inte har några problem med Sergio Ramos, men sade att han har definitivt en bättre relation med sin maka.
 
Real Madrids tränare Jose Mourinho säger att under tiden som han inte har några problem med någon spelare i hans trupp, inklusive Sergio Ramos, så har han en mycket bättre relation med sin fru.
 
Rykten om att den 49-årige tränaren hade hamnat i en konflikt med högerbacken Sergio Ramos uppstod när den spanska försvararen bar Mesut Özils tröja under sin egna skjorta i den andra halvleken i vinsten mot Deportivo.
 
"Det finns ingen tvekan om att Sergio Ramos är en professionell spelare" sa Mourinho i en presskonferens, rapporterar Goal.
 
"Det finns inga problem mellan oss, men jag kommer bättre överens med min fru än med Sergio Ramos. Min relation med honom är samma som min relation med Arbeloa eller någon annan spelare".
 
Till sist kommenterade han kvällens Champions League match, och sa: "Jag har en Champions League match framför mig. Alla vill spela. Varenda förlust ökar faran".
 
"Under de två senaste åren har vi gått vidare från gruppspelen och gått ganska långt. Just nu fokuserar vi på att försöka få tre poäng".
 
"Alla ror i samma riktning. Vi har vunnit tre raka matcher. Mot City med en fantastisk comeback, mot Rayo i en tuff atmosfär och mot Deportivo trots efterkälken".

Skriv en kommentar