Cristiano Ronaldo: " Jag anklagas för att vilja ha mer pengar, men någon dag kommer ni se att det inte stämmer"

 
 
 
Rykten har påstått att Cristiano Ronaldo är olycklig i Real Madrid på grund av hans kontrakt, men nu har målgöraren förnekat detta.
 
Real Madrids anfallare Cristiano Ronaldo har förnekat rykten om att han är olycklig i Real Madird på grund av att han vill ha ett nytt och förbättrat kontrakt.
 
Den 27-årige stjärnan gjorde mål två gånger för Los Blancos i vinsten mot Granada, men Ronaldo vägrade att fira sina mål och skapade rubriker runt om i världen.
 
I ett meddelande på sitt personliga Twitter konto skrev stjärnan några ord om sitt uttalande samt insisterade på att han kommer att fortsätta göra sitt bästa för Real Madrid.
 
"Att jag är ledsen och har uttryckt det har skapat en enorm uppståndelse. Jag anklagas för att vilja ha mer pengar, men någon dag kommer ni se att så inte är fallet" skrev Ronaldo på Twitter.
 
"Vid denna tidpunkt vill jag bara försäkra Real Madrid fansen att min motivation, hängivenhet, engagemang och lust för att vinna alla tävlingar inte kommer  att påverkas".
 
"Jag har alltför mycket respekt för mig själv och för Real Madrid för att någonsin ge klubben mindre än vad jag kan ge. Kramar till alla madridistas".

Kommentarer

cr7

2012-09-06 - 07:25:48
du måste stanna kvar ronaldo the king

CR7 im with you

2012-09-29 - 09:28:22
Varför hackar alla på ronaldo han kaske inte trivs i real madrid om han vill flytta och få mer penngar då skulle han sakt jag flyttar inte säga att han är olycklig i real madrid tänk om ni var han hur skulle ni känna er om alla hackade på er;-(;-(:mad::mad: LÅT HONOM FÅ TÄNKA ps han kollar sig i spegeln för att han är närvör och vill lungna ner sig.Jag som är ronaldos största fan är med på vad litet beslut som han tar alla som är fans till honaom gör som jag för då får han täncka och ta ett bra besluttttt:-d:-d:-d

Skriv en kommentar