Cristiano Ronaldo: "Jag firade inte mina mål mot Granada eftersom jag är olycklig"

 
Cristiano Ronaldo chockerade hela fotbollsvärlden när han sa att han inte var lycklig i Real Madrid.
 
Real Madrids anfallare Cristiano Ronaldo har chockerande nog hävdat att han är olycklig i den spanska huvudstadsklubben efter att ha vägrat fira sitt 149:e samt 150:e mål i vinsten mot Granada.

Den portugisiska stjärnan var en utav de två målgörarana i marägnernas vinst i söndags, men hans brist på glädje för att ha gjort två mål var det största samtalsämnet efter matchen.

"Jag är ledsen på grund av professionella anledningar och klubben vet varför. Det var därför jag inte firade målen, eftersom jag inte är lycklig. Folk (inom klubben) vet varför" sa Ronaldo till reportrar efter matchen.

"Det har ingen med Iniesta (som vann European Player utmärkelsen) att göra. Jag kommer inte att prata om detta mer och jag kommer att koncentrera mig på Portugal nu. Det finns viktigare saker än detta".

Kommentarer

ramos

2012-09-04 - 16:15:36
det är för att hans pappa hade dött den dagen för flera år sen! kan vara en orsak. Tror han frågade fiorentino Perez om en tyst minut innan matchen för hans pappa men då hade Fiorentino Perez sagt nejj!

Anonym

2012-09-04 - 16:15:48
Grabbar, tänk er Ronaldo har lämnat Real, vem tror ni kan ersätta honom?
Jag tror då får vi köpa Hazard & Falcao kanshe? Det är svårt att tänka mig Real utan CR7!! Han är inte min favorit spelare fast jag gillar han.
Han sa innan att han drömde att spela för Real Madrid när han var ung... Det så synd när vi har startat vinna mot Barca och spelar så bra, och man får inte glömma vi har en jätte svår UCL grupp, kan inte fatta att det här händer.... Hoppas allt ordnar säg och det är rykte, för han sa inte att han är olycklig bara att han är ledsen!

CR9

2012-09-04 - 16:16:29
Grabbar, tänk er Ronaldo har lämnat Real, vem tror ni kan ersätta honom?
Jag tror då får vi köpa Hazard & Falcao kanshe? Det är svårt att tänka mig Real utan CR7!! Han är inte min favorit spelare fast jag gillar han.
Han sa innan att han drömde att spela för Real Madrid när han var ung... Det så synd när vi har startat vinna mot Barca och spelar så bra, och man får inte glömma vi har en jätte svår UCL grupp, kan inte fatta att det här händer.... Hoppas allt ordnar säg och det är rykte, för han sa inte att han är olycklig bara att han är ledsen! Glömde skriva mitt namn - CR9

Anonym

2012-09-04 - 16:29:12
Ok om fallet inte är att Marcelo röstat på casillas.. Eller är det att jan vill ha mer lön än Zlatan ?? Seriös jag kommer aldrig mer säga ronaldo om han sårar en andra klubb .. Jätte svårt att glöma en som han :(

JR

2012-09-05 - 17:39:24
Lugn nu, han har inte lämnat och han kommer inte lämna, han behöver lite tid. Är grabben ledsen är han ledsen. Han vet att han är i den finaste klubben man kan vara i, och det har varit ett av hans mål att spela i Real Madrid. Han är depprimerad, han kommer ställa sig upp igen! Det gäller bara att alla stöttar honom! HALA MADRID!

Skriv en kommentar