Kaká: "Cristiano Ronaldo vet att han har lagets fulla stöd"

 
Kaká, en av Cristiano Ronaldos nära vänner inom Real Madrid truppen, har visat sitt fulla stöd för den olyckliga portugisiska anfallaren.
 
Efter att Cristiano Ronaldo avslöjade att han kände sig olycklig i Real Madrid har Kaká betonat att den portugisiska stjärnan har sina lagkamraters fulla stöd.
 
"Cristiano är en nyckelspelare för Real Madrid, och han vet att han har lagets fulla stöd" sa Kaká till repotrar, skriver Goal.

"Det viktigaste är att han mår bra och känner sig lycklig eftersom han är jätteviktig för oss. Vi alla kommer att stötta honom".
 
Kaká kopplades starkt med en flytt från Santiago Bernabeu, men 30-åringen säger att han har satt sitt sikte på en plats i Jose Mourinhos lag.

"Det motiverar mig att veta att jag är en av dem och jag kommer att vara redo när det är dags".
 
"Folk på gatan säger till mig att de förväntar sig att se mig spela, och jag vet att jag har publikens stöd, som har alltid behandlat mig väl".
 
"Supercupen var en demostration på att Real Madrid är redo att vinna titlar denna säsong. Jag vill spela i VM i Brasilien. Jag hoppas att jag får spela här så att jag sedan kan nå min toppnivå".

Kommentarer

Anonym

2012-09-04 - 18:18:49
Älskar dig mycket kaka

Anonym

2012-09-04 - 18:26:51
Enda spelaren med hjärta är kaka! Hala kaka!!!

anonym

2012-09-05 - 16:36:08

jag älskar både kaka och ronaldo och alla spelare så rättare sakt hala madrid

Anonym

2012-09-05 - 16:48:07
kaka är = ... ni vet

Skriv en kommentar