Casemiro: "Det är en dröm att spela för Real Madrid"

São Paulo spelaren, som har lånats ut till Real Madrid, avslöjade att det var en dröm att spela för Los Blancos A-lag och hoppas att han kommer att fortsätta spela för marängerna.

Real Madrids akademispelare, Casemiro, har uttryckt sin glädje över att ha deltagit i lagets 3-1 vinst mot Real Betis.

"Jag är jätteglad. Det är en dröm och jag kommer att fortsätta jobba hårt för att få fler möjligheter, både med Castilla och A-laget" sade Casemiro till reportrar efter matchen, skriver Goal.

"Min debut har slutat med en vinst och det är viktigt för min karriär att spela med stora spelare. Marcelo och Kaká har hjälpt mig eftersom jag känner dem från det brasilianska landslaget".

"Jag är en lagspelare. Jag spelar där tränaren säger till mig att spela och jag känner mig bekväm i alla positioner. Jag vill bara spela".

"Vi tänkte bara på matchen mot Betis och behövde vinna tre poäng. Nu kommer vi att möta Borussia Dortmund i Champions Leagues semifinal. De kommer att vara tuffa motståndare, men vi är Real Madrid och vi måste gå ut för att vinna".

Kommentarer

msijfpaodfj

2013-04-21 - 15:23:00
spelade Casemiro bra mot betis? jag missade matchen.

Anonym

2013-04-21 - 20:40:44
MSIJFPAODFJ: Han spelade helt okej, varken dåligt eller jättebra, utan han gjorde jobbet som man ska göra

Skriv en kommentar