Pepe: "Jag skulle inte bli överraskad om jag inte startar mot Galatasaray"

Portugisen tror att han kommer att bli bänkad i onsdagens kvartsfinal mot Galatasaray, men säger att Mourinho vet vad som är bäst för laget.

Real Madrids mittback Pepe säger att han inte skulle bli överraskad om han bänkades av tränaren Jose Mourinho i onsdagens Champions League match mot Galatasaray.

Den 30-årige försvararen har spelat färre matcher under de senaste månaderna på grund av en tidigare skada samt Raphaël Varanes imponerande prestationer.

Men trots det faktum att Varane inte åkte med laget till Zaragoza, förväntar han sig att fransmannen får startplatsen mot de turkiska mästarna.

"Jag skulle inte bli överraskad om jag inte blir vald, men jag finns här för att hjälpa laget" sade Pepe när han pratade med Marca.

"Tränaren bestämmer vad som är bäst. Vi har en bra trupp, och som jag tidigare sade finns jag här för att hjälpa laget. Jag har spelat många matcher för Real Madrid och min strategi kommer alltid att vara densamma".

Kommentarer

JONNY

2013-04-01 - 15:47:43
Hej, jo jag har faktiskt en fråga angående matchen mot Galatasaray... Hur mycket kostar en biljett till matchen i Bernabeu mot Galatasaray, flyg, hotell 1 natt och biljett till matchen ? Allt detta i pris hur mycket skulle det kosta och varifrån kan man köpa det. MVH Jonny

Anonym

2013-04-01 - 18:00:57
johhny fly och hotell l natt och blijett kostar 695 svensk kr ringde och frågade nyss :

JONNY

2013-04-01 - 18:03:37
Wow vad billigt? Menar du allt sammanlagt eller endast matchbiljett? Vill också gärna veta vart ifrån, ge mig länk eller så, tack!

undefined

2013-04-01 - 21:17:46
sammanlagt 695 kr

Anonym

2013-04-01 - 21:20:10
Vart ifrån?

Anonym

2013-04-01 - 21:26:23
Kan berätta direkt att du inte få det för bara 700 spänn. Om du inte vill bo i ett råtthål, flyga med luftballong och se på matchen från en bar.

Du får väll räkna med 3000-4000. Kan jag säga.

Den som skrev 700 driver bara med dig.

Jonny

2013-04-01 - 22:15:24
Haha förstod det, 1:a april lol

Skriv en kommentar