Isco: "Real Madrid har mycket att förbättra"

Iscos sena mål gav klubben tre poäng i La Liga, men den 21-årige playmakern är medveten om att hans lag måste förbättra sitt spel.

Real Madrids anfallare Isco säger att hans lag måste utvecklas trots 2-1 vinsten mot Betis på Santiago Bernabeu igår kväll.

Den nya signeringen räddade marängerna när han gjorde ett sent mål som gav Los Blancos tre viktiga poäng i La Liga.

Isco medgav att han blev "överraskad" av Betis höga prestationsnivå, men insisterade på att hans lag måste förbättra sig under säsongens gång.

"Jag är nöjd med vinsten, vi startade säsongen med en vinst hemma och nu måste vi gå på samma spår" sade Isco till Canal+.

“Det är det första målet som jag har satt in med mitt huvud under min första match, men jag är också glad över att vi tog hem alla tre poäng".

"Det är den första ligamatchen, vi har mycket att förbättra, men vi har precis börjat och vi har tagit de tre poängen".

Skriv en kommentar