Kaká: "Jag vill lämna Real Madrid"

Den brasilianska mittfältaren har medgett att han har meddelat Ancelotti att han vill lämna Santiago Bernabeu klubben i sommar.

Den brasilianska stjärnan Kaká avslöjade att han vill lämna Real Madrid en vecka innan sommarens transfermarknad stänger.

Den 31-årige spelaren kämpade för att få någon speltid när Jose Mourinho tränade Los Blancos, och det ser inte ut som att han kommer att ingå i Carlo Ancelottis planer med tanke på att han fick spendera de två första ligamatcherna på bänken.

"Jag vill lämna" sade Kaká till journalister, rapporterar Goal.

"Jag tycker att det är dags för mig att lämna klubben. Jag har pratat med Carlo Ancelotti och med klubben, alla vet".

"Nu är det svårare för mig i laget, och klubben vet vad jag vill. Det är min skyldighet att arbete och fortsätta träna, men min pappa arbetar redan med att se om något dyker upp".

"Jag tror att det är det bästa för mig och för klubben. Vi får hoppas att vi hittar en lösning innan måndag. Min avsikt är att fortsätta spela i Europa".

Skriv en kommentar