Rapport: Manchester United planerar ett 55 miljoner euro bud på Kaká och Özil

Den engelska klubben rapporteras vara intresserade av Los Blancos paret och planerar att lägga ett bud på spelarna.

Manchester United kommer att lägga ett bud på Real Madrid duon Kaká och Mesut Özil, rapporterar El Mundo Deportivo.

Den katalanska tidningen hävdar att den engelska klubben är villiga att erbjuda den spanska huvudstadsklubben 55 miljoner euro för mittfältsduon innan sommarens transfermarknad stänger.

Enligt uppgifter är Los Blancos tränare Carlo Ancelotti beredd att nå en överenskommelse med Old Trafford klubben, men han är ovillig att förlora Özil.

Den tyska playmakern har kopplats med Premier League klubben i den brittiska pressen under de senaste dagarna.

Kommentarer

Daniel PV

2013-08-19 - 19:19:40
Haha vilket skambud. Inte för att det är jag som avgör vad de är värda men Özil har minst värdet 50 miloner euro helt själv..

KAka

2013-08-19 - 22:13:12
Jag vill inte att kaka ska gå men vi borde få minst 25 miljoner euro för honom, och özil borde vi inte ens att tänka på att sälja om vi får ett bud under 50 miljoner euro.

Anonym

2013-08-20 - 02:22:06
SKAMBUUUUD !!

Experten

2013-08-20 - 14:25:35
Väldigt övertygad om att Özil stannar tveksam på att Kaka heller går med på att lämna för Manchester.
Den ända som kan lämna är Modric och Alonso som kan ge plats för Illarra o Casemiro.

Sen även Khedira som verkligen inte övertygar ser Casemiro som klara valet i mittfältet då Illaramendi inte heller lyckades visa så mkt innan han tråkigt nog skadade sig.

anonym

2013-08-20 - 15:38:20
ej experten varför sälja Modric. Viktigaste spelaren på mittfältet om du frågar mig. Han har spelat skit bra och är bättre en Özil enligt mig.

KAka

2013-08-20 - 16:16:52
Anonym, enligt dig är Modric bättre än Özil va? Då kan du inte mycket om fotboll din efterblivna cp, skit irriterande när snorungar ska öppna käften, Özil är top tre OFFENSIVA playmakers i världen tillsammans med Iniesta och Mata. Notera offensiva, sedan finns det även de mer defensiva som tex Bastian, Xabi och pirlo.

Så öppna inte din fula DT käft om du nt kan säganågot vettigt.

Omar

2013-08-20 - 17:16:43
Kanske inte bättre än özil för özil har inte fått till det som ytter men att modric är viktig i real och har spelat bättre än de flesta tycker jag också

anonym

2013-08-20 - 17:37:28
kaka hahaha kallar mig snorunge? dina argument var skratt retande. Så om jag inte håller med dig får jag inte säga något eftersom det är annars inte vettigt. Det låter som om du är 12åring som leker att han/hon är 20. väx upp.

KAka

2013-08-20 - 17:57:04
Nej det är inte vettigt då du säger att Modric är en bättre spelare än Özil, då kan väl jag lika gärna säga att Oscar är bättre än Mata det handlar inte om vad man tycker. Det är ren fakta att Özil är bättre än Modric.

Du skriver att Luka är bättre men inte varför, menar du att när Modric spelade i Tottenham var han bättre än Özil och att han även nu är bättre en Özil. om du fortfarande tror att det handlar om ens eget tycke så har du fortfarande fel, jag kan då tycka att Hamad är en bättre spelare än Ronaldo men det låter inte vettigt eller hur? vare sig jag tycker det eller inte så är det inte så.

fakta gubben fakta.

Du får absolut tycka så men det betyder inte att du har rätt, då ser jag hellre att du slutar skriva istället.

reealmadriid.blogg.se

2013-08-20 - 17:58:47
sluta tjafsa nu, här har ni en blogg som dragit i gång nyligen, Titta på den och ge den en chans precis som ni gav denna en chans, hala madrid. reealmadriid.blogg.se

Till KAKA

2013-08-20 - 18:33:16
Vem är världens bästa spelare då KAKA? :)

anonym

2013-08-20 - 18:39:15
En applåd till kaka att gemföra hammad med ronaldo sen jag tycker att Özil har slarvat mer och modric har varit klockren offtast i mitten. Sen du måste erkänna att ditt tidigare argument var idiotiskt, man behöver inte förolämpa någon. Jag tycker att modric har varit viktigare än Özil kan du acceptera det? Eller är jag CP skadad?

anonym

2013-08-20 - 18:39:17
En applåd till kaka att gemföra hammad med ronaldo sen jag tycker att Özil har slarvat mer och modric har varit klockren offtast i mitten. Sen du måste erkänna att ditt tidigare argument var idiotiskt, man behöver inte förolämpa någon. Jag tycker att modric har varit viktigare än Özil kan du acceptera det? Eller är jag CP skadad?

KAka

2013-08-20 - 19:00:14
hallå KAKA kan du byta ditt namn hade KAka innan, alltså så ingen jämför mig med dig. visserligen har jag KAka med två små bokstäver men ändå.

KAKA

2013-08-20 - 19:01:08
Anony tist bara

Mesut Özil

2013-08-20 - 21:06:57
Jag håller med honom. Modric spelar för tillfället bättre än vad Özil gör. Tråkigt med tanke på att vi alla vet att när Özil spelar på sin nivå är han definitivt första valet.

Men men till artikeln. Özil ska inte vara till salu, de skulle vara ett riktigt stort misstag och släppa en sånn pass bra spelare som Mesut.

Kaká däremot, 200 miljoner så absolut!

real madrid

2013-08-21 - 23:16:46
inte rätt och säga att özil inte presterar då han spelas på fel sätt och på fel position

Född till Madrista

2013-08-22 - 23:10:55
Kaka snälla han får ju fan tycka EXAKT vad han vill, LoL HAN tycker att Modric är bättre än Özil Big deal Då får väll han tycka det

Skriv en kommentar