Supporter fängslad för att ha kramat Cristiano Ronaldo

Det 19-årige fanet insisterade på att han skulle göra om samma sak trots att han blev fängslad efter att ha visat den portugisiska stjärnan sin kärlek.

Real Madrid supporten som gick in på planen under International Champions Cup finalen mellan Los Blancos och Chelsea för att krama Cristiano Ronaldo har blivit fängslad för sin handling, men betonade att han inte ångrar det han gjorde.

19-årige Ronald Gjoka sprang in på planen i den 67:e minuten för att visa sin kärlek för idolen Ronaldo, endast för att senare bli arresterad av polisen som låste in honom för intrång och förargelseväckande beteende.

Gjoka spenderade natten i fängelset innan han fick lämna dagen efter, han har dock insisterat på att ögonblicket var värt straffet.

"För att vara ärlig fokuserade jag bara på att titta rakt, hitta Cristiano och att inte kolla tillbaka. Bara gå" sade Gjoka till Local10.

"Jag bestämde mig för att glida på knäna bara för att fira lite. Jag tror att Ronaldo alltid firar sådär så jag tänkte att han skulle tycka att det var roligt, vilket han tyckte. Han skrattade lite".

"Men efter allt gav jag honom en stor kram, sade till honom att han är en av mina största idoler, att jag alltid följt honom och jag sade 'Snälla, Ronaldo, låt inte polisen ta mig', och det var då Ronaldo gav mig en jättestor kram".

"Jag fick möjligheten att prata med Ronaldo. Det var en unik chans och jag var tvungen att ta den. Det var värt straffet".

Kommentarer

sanna

2013-08-14 - 22:06:48
Jag skulle lätt också tycka att de var värt de (: Respekt!<3

psg

2013-08-15 - 05:00:30
Snälla ronaldo,låt inte polisen ta mig och det var då ronaldo gav mig en jättestor kram" wow jag blev fan tårögd när jag läste det, Respekt o kärlek till världen bästa fotbollsspelare. CR4ever

Anonym

2013-08-15 - 23:04:33
en dag i fängelset, värt det !

Skriv en kommentar