Cristiano Ronaldo: "Jag ger min kropp och själ för Portugal"

 
Den portugisiska kaptenen har avslöjat att han vill ta del av sitt lands vänskapsmatch mot Ecuador den sjätte februari, trots att han kan få en allvarlig skada.
 
Real Madrids stjärna Cristiano Ronaldo har deklarerat sig själv som tillgänglig för Portugals vänskapsmatch mot Ecuador, men medgav att han inte är i full form.
 
Den 27-årige spelaren tros lida av en muskelskada och Portugals tränare Paulo Bento förväntas fatta ett beslut om sin kapten på tisdag, efter ett konditionstest.
 
Och Ronaldo har avslöjat att han hoppas spela i onsdagens match trots att det finns oro om hans form.
 
"Jag ger min kropp och själ för Portugal. Det är en ära att representera mitt land och jag kommer att delta vare sig jag är i form eller inte" sa Ronaldo i en presskonferens, skriver Goal.

Skriv en kommentar