Cristiano Ronaldo: "Jag visste att vi skulle lottas med Mancheter United i Champions League"

 
Los Blancos stjärnan ser fram emot att möta sitt förra lag i Champions League och återvända till sitt "hem".
 
Cristiano Ronaldo har avslöjat sin glädje över att Real Madrid kommer att möta Manchester United i Champions Leagues åttondelsfinal, och lade till att han kände på sig att de två klubbarna skulle mötas.
 
Den portugisiska stjärnan spenderade sex år i Old Trafford där han hjälpte Sir Alex Fergusons män att vinna tre Premier League titlar innan han flyttade till den spanska huvudstadsklubben.
 
"Dagen då lottningen skedde var jag ute och tränade och jag kände på mig att vi skulle få Manchester United" sa Ronaldo till The Sun.
 
"Och när vi fick dem blev jag jätteglad. Det är självklart en tuff match - Madrid och United är de två största klubbarna i världen och det är 50:50".
 
"Manchester var mitt hem och finns fortfarande i mitt hjärta. Jag älskar det. När folk behandlar dig jättebra glömmer man det aldrig, och jag kommer aldrig att glömma United: alla som jobbar där och supportrarna".
 
"Så jag ser jag fram emot att gå tillbaka till Manchester".

Kommentarer

Anonym

2013-02-03 - 13:37:08
:mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad:

Anonym

2013-02-03 - 13:37:14
:-P

Anonym

2013-02-03 - 13:37:25
han är sämst
:-)

Lisa - Madridista

2013-02-03 - 15:56:11
^^ De där 3 kommentarerna är från samma person. Jag är glad att han får besöka sitt gamla hem igen. Och jag tror att han presterar till 100% i den matchen.

Madridistaa

2013-02-03 - 19:12:08
Älskliiiing <3
Hoppas Real krossar dom!

Skriv en kommentar