Luka Modric: "Jag kommer att hjälpa klubben att nå framgång"

 
Än så länge har den kroatiska playmakern inte kunnat visa sin form som han hade i Tottenham, men han tror att han kommer att hitta den inom kort.
 
Luka Modric har medgett att han har fått kämpa för att hitta sin bästa form i Real Madrid sedan sin sommarflytt från Tottenham, men han är säker på att han kommer att nå framgång på lång sikt.

Den 27-årige anfallaren var en av de stora transfers av sommarens transfermarknad, men under sin första säsong i klubben har han till mestadels värmt Los Blancos bänken.
 
"Jag vet att jag har truppens och tränarnas stöd, och det ger mig sinnesfrid. Fansen kommer att vara nöjda med mig eftersom jag kommer att hjälpa klubben att nå framgång" sa Modric till Real Madrids officiella hemsida.
 
"Jag gillar inte att ge mig själv ett värde av tio, men jag är definitivt inte lycklig. Jag har visat min nivå och varför jag är här i vissa matcher, men jag har även spelar mindre bra i andra matcher".
 
"Alla säger att denna liga är mycket taktisk, men den kräver också mycket fysiskt. Jag hade ingen försäsong med laget och allt som hände under sommaren har lämnat sitt märke. Jag kommer dock att göra allt, och till slut kommer det att gå bättre".

Skriv en kommentar