Marcelo: "Det är inte jag som bestämmer om jag ska spela eller inte"

Vänsterbacken tycker att han har återfått sin form, men är osäker om han kommer att få delta i den kommande matchen mot Barcelona.

Marcelo säger att han är i en "bra form", men det betyder inte att han har säkrat en plats i startelvan mot Barcelona.

Den brasilianska försvararen, som spelade 57 minuter i Los Blancos 2-1 vinst mot Deportivo la Coruña innan han ersattes av Sami Khedira, var ganska positiv till klubbens chanser denna säsong.

"Jag är i en bra form och jag känner mig positiv" sa 24-åringen till journalister efter matchen, rapporterar Goal. "Men det är inte jag som bestämmer om jag ska spela eller inte".

"Vi måste spela för att vinna varje match och det ger oss en bra känsla eftersom vi blir på bättre humör".

Kommentarer

Rolf

2013-02-25 - 19:32:41
Han tror att han är i en bra form? vilket skämt.
Han förtjänar inte spela med den nivån som han visade de senaste matcherna.

Barca fan

2013-02-25 - 22:08:29
Mr. Bombastic...
Ja mister loba loba hmm..
Mister loba loba hmmm...
You call me bombastic
And you need goalastic
Yet Ronaldo is no fantastic cause marcelo goes boom boom bastic....

Rolf

2013-02-26 - 12:24:00
Stick härifrån din jävla Farca idiot.

till rolf

2013-02-26 - 19:39:55
hahahahahahahahhahahahaha

Skriv en kommentar