Philipp Lahm: "Jag skulle hellre ha Franck som min lagkamrat än Cristiano Ronaldo"

 
Den erfarne försvararen anser att det är bättre för hans lag att ha Franck Ribery än Cristiano Ronaldo i sitt lag.
 
Bayern Münchens försvarare Philipp Lahm insisterade på att han skulle hellre ha Franck Ribery i sitt lag än Real Madrids stjärna Cristiano Ronaldo.
 
Den franska anfallaren har gjort fyra mål på 15 matcher för Bavarians denna säsong, och tysken är glad över att spela för samma lag som målgöraren.
 
"Jag skulle hellre ha Franck som min lagkamrat än Cristiano Ronaldo. Franck är inte en spelare som spelar själviskt, utan (en spelare) som njuter av att använda sina lagkamrater" sa 29-åringen till Kicker.

Kommentarer

polldd

2013-02-05 - 17:04:38
Jajaajajajajaajja, de som spelar i Bayern vill hellre ha Ribery, Real hellre Ronaldo, Barca hellre Messi å PSG hellre Zlatan.. De vågar väl inte annat säga helt enkelt

Anonym

2013-02-05 - 17:22:32
Hahaha det roliga är att han vet själv att han ljuger för sig själv!!!

Anonym

2013-02-05 - 17:29:11
tror inte Ronaldo skulle vilja spela med dig heller så det är nog lugnt!

cr7helavägen

2013-02-05 - 18:42:53
hahahahah omg..... det är som att säga jag vill inte ha en bil, jag vill ha en cykel

HALAL MADRID

2013-02-05 - 18:46:30
FOLK SOM TAR DROGER OCH SEN DRAR TILL EN INTERVJU= LAHM

Skriv en kommentar