Sandro Rosell: "Det finns en Real Madrid spelare som jag har gillat i många år"

 
Barcelona ägaren har skälmskt hävdat att han har haft sitt öga på en Los Blancos spelare i många år, men vägrade att avslöja hans identitet.

 
Barcelona presidenten, Sandro Rosell, har antytt att han har en önskan att signera en onämnd Real Madrid spelare.
 
De två klubbarna är rivaler i Spanien och det är inte ofta som spelarna kan spela för både Camp Nou och Santiago Bernabeu, men legenderna Luis Figo, brassen Ronaldo och Michael Laudrup korsade bron under sina karriärer.
 
Rosell medgav att det finns en Blancos spelare som han har velat signera till den katalanska klubben under en lång tid, men han avslöjade inte vem det är.
 
"Det finns en Real Madrid spelare som jag har gillat i många år" sa Rosell till Punto Radio. "Men jag kommer inte att säga vem det är eftersom jag skulle bara skapa en cirkus".
 
"Madrid har några fantastiska spelare och självklart finns det en som jag skulle vilja signera. Är det Casillas? Jag kommer inte att ge några ledtrådar".
 
Ligafanatiker undrar om det kan vara Cristiano Ronaldo som Blaugranas ägare pratade om, men när han fick frågan om han hade kunnat tänka sig att signera portugisen om han var gratis, svarade Rosell: "Ibland kan saker som är gratis kosta dig dyrt".

Kommentarer

Anonym

2013-02-09 - 14:02:44
Calma Calma! Dom är sugna på Carvalho :-P;-)

Rolf

2013-02-09 - 16:49:17
Ingen gillar dig din jävel Rosell

Anonym

2013-02-09 - 17:23:07
HAHAHAHA Rolf xD

Jwan

2013-02-09 - 19:05:24
Hahahha vem fan kan det vara i många år? Hahahha säkert ronaldo eller nej han ska bara våga :mad:

Hala Madrid

2013-02-09 - 21:18:54
Det kan vara en av dom här fyra skulle jag tro.
Casillas
Ramos
Marcelo
Higuain
Fast ingen vill gå dit ändå, alla dom här har för stort real hjärta!

Skriv en kommentar