Antonio Adan: "Det finns ingen konflikt mellan Jose Mourinho och Cristiano Ronaldo"

 
Skotträddaren har lugnat ner rapporter som påstår att Ronaldo och Mourinho var inblandade i ett ordkrig efter vinsten mot Valencia, och hyllade hans kollega Casillas.
 
Real Madrids målvakt Antonio Adan har insisterat på att det inte finns några problem mellan Jose Mourinho och Cristiano Ronaldo.
 
Ett antal rapporter från Spanien hävdar att en konflikt mellan den portugisiska duon ägde rum efter Los Blancos 2-0 Copa del Rey vinst mot Valencia tidigare denna vecka, men 25-åringen betonade att det inte finns någon sanning i dessa rykten.
 
"Denna konflikt skedde inte ens. Tränaren uttryckte sin åsikt och det gjorde spelaren också. Vi alla är vuxna" sa Adan till Real Madrids officiella hemsida.
 
"Man kan alltid ha olika åsikter, där spelaren visar sin största respekt mot tränaren och tränaren visar sin mot spelaren även om åsikterna motsätter varandra".
 
Adan fortsatte med att diskutera sin relation med Iker Casillas, och klargjorde att hans landsman är mycket stöttande.
 
"Vår relation är jättebra. Jag har redan sagt att bortsett från att vi är lagkamrater så är vi vänner också. Han har varit fantastisk med mig".
 
"Casillas är Real Madrids och Spaniens kapten. Han har allt som en fotbollsspelare och en lagkamrat [bör ha], och han har hjälpt mig många gånger samt gett mig sitt stöd och förtroende".

Kommentarer

Anonym

2013-01-18 - 19:09:18
tur det!!!:thumbup:

fdfsdd

2013-01-19 - 11:29:38
snubben är fet jag vet han vinner x factor och en plats i d men kom ihåg seger slutar alltid med en fest så jag är gäst kommigen sjung texten

Skriv en kommentar