Cristiano Ronaldo: "Jag har en hel del varma känslor för Manchester United"

 
Den portugisiska målgöraren avslöjade att han fortfarande har känslor för Manchester United, men försäkrade att detta inte kommer att hindra honom från att spela sitt bästa mot sin förra klubb.
 
Real Madrids anfallare Cristiano Ronaldo har medgett att han fortfarande känner något för Manchester United, men är säker på att det inte kommer att stoppa honom från att prestera på en hög nivå när de två klubbarna möts i Champions League den 13 februari.
 
Den portugisiska stjärnan har än så länge gjort 23 mål för La Liga giganterna denna säsong, och sex utav dem gjordes i den europeiska tävlingen.
 
Ronaldo är övertygad om att han kommer att göra sitt bästa mot sitt förra lag när de möts nästa månad, trots att han hyllade Old Trafford klubbens supportrar liksom hans vänner i den engelska klubben.
 
"Jag har en hel del varma känslor för ett lag som har betytt mycket för mig i min karriär [Manchester United]" sa Ronaldo till reportrar, skriver Goal.
 
"Folket där känner till det. Jag har många vänner där och jag tänker ömt på fansen, men jag spelar för Real Madrid nu och jag måste vinna samt ge mitt bästa för denna klubb".
 
"Jag kommer att försöka göra mitt bästa, men med känslan av att spela mot ett lag som jag verkligen gillar".

Skriv en kommentar