Gonzalo Higuain: "Jag tror att Mourinho kommer att stanna i Real Madrid"

 
Real Madrid anfallaren är säker på att Jose Mourinho kommer att stanna i Los Merengues eftersom, och betonade att han hoppas att han kan återfå sin bästa form igen.
 
Gonzalo Higuain är säker på att Jose Mourinho inte kommer att lämna Real Madrid trots rykten som påstår att han kan vara på väg ut från Santiago Bernabeu.
 
Den portugisiska taktikern blev nyligen utbuad av Los Blancos supportrarna för att ha bänkat Iker Casillas, och 49-årigens framtid i klubben verkar nu vara i tvivel.
 
Higuain tror dock inte att bossen kommer att gå någonstans eftersom han har fortfarande ett kontrakt med den spanska huvudstadsklubben.
 
"Mourinho är fortfarande Real Madrids tränare och han har fortfarande ett kontrakt här. Jag tror att han kommer att stanna i Madrid" sa Higuain i en presskonferens, skriver Goal. "Alla är förenade i Madrid. Vi alla stöttar Mourinho och han stöttar laget också".
 
Sedan förnekade den argentinska anfallaren att han själv påstås vilja lämna klubben, och betonade att han strävar efter att återfå sin bästa form.
 
"Jag ignorerar alla rykten om min framtid. Jag är helt fokuserad på Real Madrid. Jag hoppas att jag börjar göra mål igen så fort som möjligt, men det viktigaste för mig är att må fysiskt bra igen".

Kommentarer

Madrid

2013-01-12 - 01:24:03
Tja ja har en fråga.
Ifall du vet om Higuain och Di Maria spela när Argentina möter Sverige i februari?
Svar: Nej, jag har ingen aning, men trupplistan för matchen kommer väl komma upp någon gång snart.
Real Madriid CF Admin

Anonym

2013-01-12 - 14:33:56
Aha okej aa de kommer den säkert, vart kommer den komma upp isåfall tror du?

Skriv en kommentar