Jose Mourinho: "Jag hoppas att 2013 ger oss lika mycket glädje som 2012 gav oss"

 
Mourinho vann sin första La Liga titel förra säsongen, men har uthärdat ett tufft slut av året. Det har dock inte stoppat honom från att hoppas på ännu fler titlar denna kampanj.
 
Real Madrids tränare Jose Mourinho säger att han är fortfarande hoppfull om att replikera sina framgångar år 2012 i år 2013.
 
Den portugisiska tränaren ledde Santiago Bernabeu klubben till La Liga titeln förra säsongen, men efter att ha haft ett perfekt start på året, har slutet av år 2012 varit mindre bra.
 
Halvvägs genom den nya kampanjen ligger Los Blancos med 16 poäng bakom deras katalanska rivaler - men Mourinho återstår optimistisk, trots den dystra starten.
 
"Jag hoppas att min fru och jag förblir friska och fortsätter att se våra barn växa eftersom de är våra liv" sa Mourinho till Marca i ett officiellt klubbevenemang.
 
"Inom fotbollen hoppas jag att jag förblir glad med mig själv och jobbar hårt så att 2013 ger oss lika mycket glädje som 2012 gav oss".

Skriv en kommentar