Jose Mourinho: "Jag kommer aldrig att träna i Tyskland"

 
Real Madrid tränaren vägrade att uttrycka sin åsikt angående Pep Guardiolas beslut att träna Bayern München, men insisterade på att Bundesliga inte tilltalar honom.
 
Efter att ha fått en fråga om Pepe Guardiolas nyliga anställning som Bayern Münchens tränare, har Jose Mourinho hävdat att han inte har någon avsikt att träna en Bundesliga klubb.
 
Den 42-årige spanjoren var tidigare indragen i en intensiv rivalitet med den portugisiska tränaren när katalanen tränade Barcelona.
 
I en intervju med Rai Sport, insisterade Real Madrid tränaren att han inte brydde sig om Guardiolas flytt till Tyskland, och han planerar inte heller att följa sin förra motståndares fotsteg.
 
"Jag har inga kommentarer angående detta, alla gör sina egna val" sa Mourinho till Rai Sport.
 
"Har han medvetet valt en liga som jag inte är involverad i? Det vet jag inte. Det som är säkert är att jag inte kommer att träna i Tyskland. Jag har inget att säga om saken".

Kommentarer

Alan

2013-01-27 - 18:20:23
Mourinho vet att hela Tyskland är korrupt. Därför säger han så. Den här mannen är ice cold och en riktig motherfucking man.

Anonym

2013-01-27 - 22:14:38
Han är ett rövhål som tror att världen kretsar runt omkring honom

Skriv en kommentar