Luka Modric: "Jag kan visa att jag har något att erbjuda Real Madrid"

 
Los Blancos sommarsignering har insisterat på att han kan visa sig vara värd de enorma investeringarna som gjordes på honom.
 
Luka Modric har lovat att vinna Jose Mourinhos förtroende i den andra halvan av säsongen, i sitt försök att hinna ikapp ligaledarna Barcelona.
 
Den förra Tottenham playmakern, som hade en viktig roll i White Hart Lane klubben, lämnade England för Spanien i augusti för 37 miljoner euro.
 
Modric har insisterat på att han har något att bidra till sitt lag, trots att han har blivit utsedd till den värsta signeringen av den spanska säsongen i en omröstning utförd av Marca.
 
"Jag har haft vissa bra prestationer, om inte i alla matcher. Men jag tror att jag kan visa att jag har något att erbjuda" sa Modric till Sportske.
 
"Det är mycket utmanande att anpassa sig till livet i en stor klubb som Madrid, men jag är inte den typ av person som kommer på ursäkter".
 
"Det här är Real Madrid och jag förstår att det finns stor press på de nya signeringarna för att lyckas här".

Kommentarer

AD

2013-01-03 - 13:09:03
utsedd till den värsta signeringen av den spanska säsongen i en omröstning utförd av Marca.
Hel rätt!!

Julio

2013-01-03 - 16:05:51
Helt fel! Det kommer alla att märka nu efter uppehållet. Modric är en klass spelare på klass nivå. Spanska tidningar är skit bara skitsnack hela vägen.
HALA MADRID!<3

Skriv en kommentar