Rapport: Real Madrid villiga att låta Kaká lämna klubben gratis

 
Kaká har inte lyckats imponera på Los Blancos ledning sedan sin ankomst år 2009, och nu hävdas det att Real Madrid har bestämt sig för att sälja playmakern.
 
Den spanska median rapporterar att Real Madrid planerar att avbryta Kakás kontrakt med klubben.
 
El Economista säger att hans misslyckande prestation mot Osasuna var droppen för den spanska huvudstadsklubbens ledning, som är ute efter en köpare för Kaká.
 
Och nu sägs det att Los Blancos kan till och med tänka sig att ge Kaká en fri transfer för att bli av med hans 15 miljoner euro lön, och därmed få en ledig plats för någon annan spelare.
 
Kaká är den högst betalda spelaren efter stjärnan Cristiano Ronaldo, och det finns några direktörer som värderar honom som historians värsta signering.

Kommentarer

Kasper

2013-01-16 - 19:58:11
JA bort med honom, men försök att sälja honom för någon slant iaf :-d

Daniel PV

2013-01-16 - 20:39:30
All respekt åt kaka, men tror tyvärr hans tid är över..
Tänkte fråga alla madridistas om ni snälla kan hjälpa mig på en tävling genom att rösta på mig här:
http://www.barskolanworldtour.com/deltagare/00026/daniel-valdes#lista Gå in här och bläddra och skänk en like:) tar fem sek! Uppskattar allas röster. Hjälp mig med min dröm!

Los blancos

2013-01-16 - 22:59:42
Inte för att jag inte gillar kaka men han måste vara den sämsta och dyraste värvningen i vår historia !!

Skriv en kommentar