Jese Rodriguez vet inte om han vill stanna i Real Madrid

Anfallaren ses som en av klubbens mest lovande akademispelare, men han kan välja att lämna marängerna för mer A-lagsfotboll.

Jese Rodriguez har medgett att han är osäker på sin framtid i Real Madrid och avslöjade att han överväger sina alternativ.

Anfallaren har varit en av VM U20:s stjärnor i sommar efter att ha tidigare imponerat i Real Madrid Castilla säsongen 2012/2013.

Han har dock inte fått tillräckligt med A-lagsfotboll i Santiago Bernabeu klubben och han kan välja att lämna Los Blancos för att få mer regelbunden speltid någon annanstans.

"Jag vet inte vad klubben vill ha. Jag antar att de vill erbjuda mig ett nytt kontrakt, men jag vet inte vad jag kommer att göra. Jag kommer inte att ljuga om det" sade Jese Rodriguez till Marca.

"Jag är lugn när det gäller min framtid. Jag har haft en bra säsong och jag spelar bra i VM. Jag är avslappnad. Så fort VM är över kommer vi att diskutera min framtid".

Kommentarer

Anonym

2013-07-04 - 22:32:04
låna ut

M

2013-07-05 - 00:41:57
Lånar alltid ut han på fm

Skriv en kommentar