Florentino Perez bekräftar: "Isco har signerat för Real Madrid"

Klubbens president har bekräftat att mittfältaren kommer att flytta till Real Madrid så fort han passerar läkarundersökningarna.

Real Madrid har bekräftat att Malaga stjärnan Isco kommer att signera för klubben så fort spelaren har gått igenom läkarundersökningarna.

Mittfältaren har kopplats med ett antal europeiska klubbar då han imponerade med sina prestationer för Los Boquerones säsongen 12/13.

"Isco har signerat från Malaga och måste nu klara sin läkarundersökning" sade presidenten Florentino Perez till Radio Nacional de Espana.

Isco avslöjade tidigare i juni att han hade fått erbjudanden från både Real Madrid och Manchester City, men i måndags antydde han på att han kommer att flytta till Santiago Bernabeu.

"Real Madrid är ett av de bästa lagen i världen" sade Isco.

Kommentarer

MADRIDISTA

2013-06-27 - 01:46:08
Tjena tjena!
Jag vill börja med att säga du har en underbar sida! Att du har orkat med att skriva artiklar här inne på flera år säger en del. Bra jobbat!

Jag har också en sida, där jag lägger in många fina Real Madrid videor. Jag hoppas att flera kommer att kika in där och skriva där inne vad ni tycker om sidan. Jag publicerar som sagt många fina videor som berör Real Madrid.

Sidan: http://realmadridmagic.wordpress.com/

Tack.
Svar: Tack, och jag hoppas att många Real Madrid fans besöker din sida!
Real Madriid CF Admin

Due bäst!

2013-06-27 - 13:04:25
Jag har läst denna blogg sen första gången du spred den på fk.se och jag är jävligt glad att ja såg bloggen. Du är helt fantastisk personligen tänkte jag att denna blogg skulle gå ner efter en vecka men här e vi efter flera år! Ville bara säga att den hära bloggen är komplett o att du gör ett jävla bra jobb!
Hala admin
Svar: Tack så hemskt mycket! Det glädjer mig att läsa sådana kommentarer!
Real Madriid CF Admin

HALAL MADRID

2013-06-27 - 13:30:45
TACK BLOGGÄGAREN FÖR FANTASTISKA NYHETER SOM DU PUBLICERAR VARJE DAG UTAN DE SKULLE JAG INTE KUNNA ETT SKIT :)
Svar: Tack själv för att du läser bloggen!
Real Madriid CF Admin

Omar

2013-06-27 - 13:52:47
Jag undrar när du skapa den hära gruppen?
Svar: Gruppen?
Real Madriid CF Admin

Omar

2013-06-27 - 14:03:15
*sidan

Omar

2013-06-27 - 14:03:41
asså Bloggen

Skriv en kommentar