Jose Callejon: "Jag vill stanna och vinna titlar med Real Madrid"

Yttern har insisterat på att han kommer att stanna i Real Madrid, trots att hans roll i klubben har begränsats under den senaste tiden.

Jose Callejon har förnekat spekulationer som kopplar honom med en flytt från Real Madrid i sommar.

Det sägs att den spanska anfallaren kommer potentiellt att inkludera spelaren i sina bud på Luis Suarez och Isco, men han insisterade på att hans avsikt är att spela för Santiago Bernabeu klubben tills hans kontrakt löper ut.

"Jag sade aldrig att jag ville gå. Jag vill stanna och vinna titlar med Real Madrid. Jag har ett kontrakt till 2015, det säger allt" sade Callejon till EFE.

Den tidigare Espanyol spelaren har dock medgett att denna säsong inte har gått enligt planerna och ångrade att han missade möjligheten att lyfta en titel.

"Det är synd att vi inte vann några troféer denna säsong, det är en skam, men sådan är fotboll".

Kommentarer

Lisa

2013-06-08 - 12:01:21
Kommer du att ha fler tävlingar? Alltså som de förra du har haft? Isf,när blir det? Tacksam för svar! :)
Svar: Jag vet inte om jag kommer att ha fler tävlingar i år. För att ha det måste någon sponsra dem. Vi får helt enkelt se.
Real Madriid CF Admin

Skriv en kommentar