Jose Mourinho: "Jag baserar aldrig mina beslut på om jag vinner eller inte"

Los Blancos tränaren säger att vare sig han vinner eller förlorar Champions League med Real Madrid, kommer det inte att påverka hans beslut gällande sin framtid.

Real Madrid bossen Jose Mourinho har förnekat påståenden om att han vill vinna Champions League finalen på Wembley i maj för att kunna lämna den spanska huvudstadsklubben under sommarens transfermarknad.

Los Blancos tränare lämnade Porto och Inter efter att ha vunnit den europeiska tävlingen med respektive lag. Portugisen har dock förnekat spekulationer om att han kommer att vilja repetera samma händelse med Santiago Bernabeu klubben i slutet av säsongen.

"Jag baserar aldrig mina beslut på om jag vinner eller inte" sade Mourinho till den engelska tidningen The Sun.

"Jag jobbar på en toppnivå varje dag, tänker endast på klubben och aldrig på mig själv".

Skriv en kommentar