Nuri Sahin: "Det var en ära att jobba med Mourinho"

Den turkiska playmakern har goda minnen av sin tid i Real Madrid, och han hyllade sin förra tränares ärlighet.

Borussia Dortmunds mittfältare Nuri Sahin säger att det var en "ära" att jobba med Jose Mourinho under hans tid i Real Madrid.

Mittfältaren lämnade BVB för den spanska huvudstadsklubben sommaren 2011, men olyckligtvis misslyckades han säkra regelbundet spel under tränaren Mourinho.

Han återvände till Dortmund i en 18 månaders låneaffär i vintras efter en icke framgångsrik lånetid i Liverpool, men trots detta har han goda minnen av sin tid med The Special One.

"Det var en ära att jobba med Mourinho. Han var alltid ärlig mot mig och behandlade mig rättvist. Han sade alltid allting till mig i privat" sade Sahin till Sport Bild.

"Folk från utsidan kommer förmodligen att säga att jag misslyckades utomlands. Det var helt enkelt inte menat, dock spelade jag min del i det".

Kommentarer

Pierre

2013-03-28 - 16:55:14
4 2 2 2 nästa säsong me mancini som tränare

kun benzema
roanldo silva
yaya xabi
marcelo kompany ramos zabaleta
iker

PSG

2013-03-28 - 18:15:51
Zabaleta?? kompany skojar du eller ? , varane är given , couentrao är given , yaya är bra men khedira är så mycket bättre , silva är bra men även di maria , sen är özil given i startelvan , lär var samma trupp nästa år men stor chans att kun kommer till madrid men oavsätt tränarbyte så hålls truppen samman ingen kmr säljas

Therealmafridfan

2013-03-28 - 22:32:25
Håller me psg till 100 procent här ska ingen köpas utan satsa på denna truppen nu. Möjligtvis kun agüero men ingen annan

grodhopparn

2013-03-28 - 22:44:22
PIERRE du är galen!

Anonym

2013-03-28 - 22:56:46
Lystring alla Madridistas! Goda nyheter, Real ska spela i Sverige mot PSG! :-D

Anonym

2013-03-29 - 00:19:06
Ni är sjuka, speciellt Pierre. Jag respekterar alla kommentarer men jag är glad att Pierre inte väljer hur Reals trupp ser ut.

Skriv en kommentar