Cristiano Ronaldo: "Jag är inte orolig för Mourinho, utan endast för laget och mig själv"

Den portugisiska stjärnan vägrade att bli inblandad i medians spekulationer om Jose Mourinhos framtid, och sade att hans klubb kommer att göra sitt bästa för att vinna den efterlängtade tionde CL titeln nästa säsong.

Cristiano Ronaldo har insisterat på att han inte är orolig för Real Madrids tränare Jose Mourinho efter lagets eliminering ur Champions League.

De två sena målen var inte tillräckligt för marängerna som behövde göra åtminstone tre mål för att ta sig vidare till finalen i maj.

Efter matchen antydde Mourinho på att han kan lämna Santiago Bernabeu för England nästa säsong, men Ronaldo har försäkrat Los Blancos fansen att han inte oroar sig för sin landsman, utan föredrar att fokusera på sin egen framtid i klubben.

"Jag vill inte prata om Mourinhos framtid, jag är endast orolig över laget och mig själv, inte spekulationerna som omger tränaren" sade Ronaldo efter matchen, skriver Goal.

"Jag är inte heller orolig över min förnyelse. Jag har två år kvar på mitt kontrakt. Jag vill vinna var jag än befinner mig. Jag mår bra här med fansen, jag mår bara bra".

Sedan pratade han om gårdagens 2-0 match, och sade: "Jag mådde bra och hade inga problem. Jag kunde ha spelat bättre och gjort ett mål, men jag kommer inte att förklara varför det inte hände. Jag försöker alltid att göra mitt bästa".

"Vi kunde ha spelat i finalen, vi visade att vi är ett stort lag och att vi kommer att ha fler möjligheter att vinna La Decima".

"Nästa år kommer vi att kämpa för den. Vi är ledsna, vi kommer inte att spela i finalen och det är svårt att ta in, men Dortmund bör gratuleras eftersom de gjorde fler mål än oss".

Kommentarer

sanna

2013-05-01 - 19:45:35
Viva Ronaldoooo! <3

Anonym

2013-05-01 - 22:24:48
Blockera Sanna från den här sidan.

tja

2013-05-01 - 22:36:05
nej hon är så sexig på sin blogg

HALAL MADRID

2013-05-01 - 22:54:23
Var inte rasist hon förtjänar att vara här lycka mycket som dig, men håller med hon ee seg

Anonym

2013-05-01 - 22:58:31
man gråter nästan för barcas skull, riktig våldtäkt

Los blancos

2013-05-02 - 00:13:37
Varför ska man blockera henne?
Vad har hon gjort dig?
Folk som ber sidan att stänga av folk borde själv bli blockerade från denna underbara blogg.

Experten

2013-05-02 - 13:19:47
alla Madridistas är välkomna till sidan ! <3
Svar: Det stämmer! :)
Real Madriid CF Admin

sanna

2013-05-02 - 19:30:25
Gulliga ni ääääär! Är de jobbigt att jag älskar Cristiano Ronaldo och kommenterar varje inlägg om han typ? Då ska jag göra det ännu mer :) puss bitches och hala madrid!

Skriv en kommentar