Fabio Coentrão: "Det verkar som att alla vill att jag lämnar klubben"

Den portugisiska vänsterbacken vill lämna Real Madrid efter två säsonger i Spanien eftersom han känner sig oälskad utan någon aning om varför.

Fabio Coentrão har antytt på att han kommer att lämna Real Madrid i sommarens transfermarknad eftersom han inte känner att Santiago Bernabeu klubben vill ha honom.

Den portugisiska försvararen lämnade Benfica för Los Blancos sommaren 2011, men han har inte levt upp till de höga förväntningarna, och fått nöta bänken den större delen av säsongen 12/13.

"Om de inte är nöjda med mig kommer vi att komma fram till en lösning. Från den allra första dagen fick jag en känsla av att de inte vill ha mig här" sade Coentrão till O Jogo.

"Det verkar som att alla vill att jag lämnar klubben. Jag vet inte vad jag har gjort för fel. Vi kommer att hitta en lösning som är bra för både klubben och mig själv. Vi båda måste vara nöjda".

"Chelsea? Jag kommer inte att stänga dörren för något lag om jag lämnar Madrid".

Kommentarer

Kianos

2013-05-24 - 15:23:15
Fabio är riktigt bra, hoppas han stannar!

Anonym

2013-05-24 - 16:46:20
Hoppas han stannar, han har varit bra i frånvaron av Marcelo den här säsongen

Anonym

2013-05-24 - 19:33:05
vem fan vill att han lämnar

Anonym

2013-05-24 - 23:08:25
Stanna!!

Skriv en kommentar