Cristiano Ronaldo "Jag vill avsluta min karriär i Real Madrid"

Den portugisiska stjärnan säger att han inte skulle vara lika glad i en annan klubb än Los Blancos och betonade att han vill pensionera sig i den spanska huvudstadsklubben.

Cristiano Ronaldo insisterar på att han inte vill lämna Real Madrid och medgav att han överväger att avsluta sin karriär i Santiago Bernabeu klubben.

Den 27-årige stjärnan kopplades med en flytt tillbaka till Manchester United tidigare i år på grund av hans kommentar om att han inte kände sig lycklig hos marängerna, men så småningom bestämde han sig för att signera ett nytt kontrakt med Los Blancos som löper ut sommaren 2018.

"Just nu känner jag att jag vill avsluta min karriär här eftersom jag är jätteglad" sade Ronaldo till Cope.

"Jag älskar att bo i Madrid samt spela för den bästa klubben i världen, och jag kan inte fråga om något mer. När det går bra, när man känner sig bekväm och motiverad att spela bra så oroar man sig inte så mycket över framtiden".

"Jag känner mig älskad här. Det här är min femte säsong i Real, (vilket är fantastiskt med tanke på att) det är svårt att nå ut till folket i Bernabeu".

"Sanningen är att jag inte kände att jag hittade min plats på planen under mina första år här, men senare insåg jag att det kanske var jag som hade fel".

"Nu är jag 100 procent glad. Det är som en dröm att gå till Bernabeu varje dag. Folket här älskar mig verkligen. Jag vill stanna här i många år framöver. Det finns ingen klubb som Real Madrid".

Kommentarer

THAT CR7

2013-11-22 - 22:45:48
CR7 du e kungen! :)

HALA MADRID!!

Skriv en kommentar