Carlo Ancelotti: "Jag kan pensionera mig i Madrid"

Los Blancos bossen avslöjade att han kan se sig själv spendera resten av sin tränarkarriär i Madrid.

Real Madrids tränare Carlo Ancelotti säger att han kan tänka sig pensionera sig i den spanska huvudstadsklubben.

Den italienska taktikern ersatte Jose Mourinho i sommar, och när han fick en fråga om han såg sin framtid i Italien, svarade den tidigare Paris Saint-Germain tränaren att han kan välja att pensionera sig i Spanien.

"Träna Roma eller Italien? Det är inte första gången jag får denna fråga" sade Ancelotti till den spanska tidningen AS.

"Det enda jag kan säga är att efter Real Madrid kommer jag att överväga mina alternativ; jag kan besluta mig för att pensionera mig. Jag kan till och med bestämma mig för att sluta röka".

Kommentarer

Anonym

2013-10-15 - 18:30:54
Om du viner CL? Mycket möjligt.

Vinner du inget, så åker du förmodligen ut så fort som möjligt.

Anonym

2013-10-16 - 10:05:35
Det här är bara för mkt.

Hur många spelare och ledare har vi hört säga detta?

Tanken är fin, men man måste vara realist. Med Perez i bilden kommer aldrig någon kontinuitet skapas.

HALAL MADRID

2013-10-16 - 13:38:42
ANONYM (du över mig) perez sparkar inte alla utan rätt många vill dra som t.ex mourinho, perez ville ha kvar honom men mourinho ville dra till sitt "hjärta" -.-

Skriv en kommentar