Özil svarar på kritiken från Perez: "Man kunde se min professionalism i Madrid"

Arsenal stjärnans attityd ifrågasattes av Florentino Perez, men den tidigare Los Blancos spelaren klargjode att han alltid gjorde sitt bästa när han bar den vita tröjan.

Arsenals mittfältare Mesut Özil försvarade sitt spel för Real Madrid efter att klubbens president ifrågasatte tyskens mentalitet.

Florentino Perez hävdade att 24-åringen krävde en flytt till Premier League eftersom han inte "kunde hantera pressen i Madrid".

Playmakern vill dock dra ett streck över frågan, och sade att han var nöjd med sitt spel och bidrag för Santiago Bernabeu klubben.

"Först av allt så hade jag tre underbara år i Madrid, jag vill inte lägga till något mer om det. Just nu spelar jag för Arsenal och jag är jätteglad" sade Özil till pressen, rapporterar Goal.

"Man kan se min professionalism om man tittar på mina siffror i Madrid och hur många matcher som jag spelade där. Jag vill inte säga något mer om det".

Kommentarer

Anonym

2013-10-12 - 01:28:28
En del av mig tror att özil kommer tillbaka till madrid i framtiden. Saknar honom mycket!

Skriv en kommentar