Pedro Leon: "Jag klandrar inte Mourinho för min tuffa tid i Real Madrid"

Den tidigare Los Merengues spelaren vägrar att klandra Mourinho för sitt misslyckande i Real Madrid.

Getafes mittfältare Pedro Leon har vägrat att kritisera Real Madrid tränaren Jose Mourinho.

Den spanska spelaren lämnade den spanska huvudstadsklubben när The Special One tränade Los Blancos.

"Jag förlorade förtroende för mig själv, och jag kunde inte ta mig ur det. Det är sant, jag kände mig illa behandlad ibland. Men jag sade det jag hade att säga när jag lämnade klubben" sade Leon, rapporterar Tribalfootball.

"Jag klandrar inte honom (Mourinho) för dessa hårda tider, jag fokuserar bara på att jobba hårt och försöka pressa mig själv så långt som det går. Jag har inget att säga om Mourinho. Han är i England och jag är i Getafe".

Skriv en kommentar