Kaká: "Jag ser fram emot att återvända till Milan"

Kaká har lämnat Real Madrid för Milan, och den brasilianska mittfältaren ser fram emot att spendera de två kommande säsongerna för sin tidigare klubb.

Kaká säger att han ser fram emot att återvända till AC Milan efter att ha nått en överenskommelse med San Siro klubben om ett kontrakt till juni år 2015.

Den brasilianska mittfältaren lämnade italienarna för 65 miljoner euro sommaren 2009, men nu ser det ut som att han kommer att återvända till sin förra klubb efter att ha begärt att få lämna Santiago Bernabeu klubben.

"Jag kommer att återvända hem" sade Kaká till Sky Sport Italia efter att Milan flytten bekräftades.

"Jag ser fram emot att återvända till Milan. Vi har ett bra lag. Jag kan inte vänta på att få spela på San Siro igen och känna samma känslor som jag gjorde förr".

"Jag vill bära tröja nummer 22 igen".

Kommentarer

Anonym

2013-09-02 - 14:38:32
synd att han lämnar nu när han är i form igen. alla spelare lämnar real nuförtiden rktigt synd :(

Sh

2013-09-03 - 08:51:17
Bra för homon, han har gjort sitt i Real.

Skriv en kommentar