Raphaël Varane: "Jag hade älskat att spela med Pogba i Real Madrid"

Los Blancos försvararen säger att han skulle välkomna sin landsman med öppna armar om han flyttar till den spanska huvudstadsklubben.

Raphaël Varane säger att han skulle välkomna Paul Pogba till Real Madrid om mittfältaren väljer att lämna Juventus.

Fransmannen har spelat regelbundet för den italienska klubben sedan flytten från Manchester United sommaren 2012, och han har uppmärksammat klubbar som Paris Saint-Germain och Real Madrid.

"Jag har ingen information om någon flytt" sade Varane till det franska fotbollsprogrammet Telefoot.

"Men personligen skulle jag bli jätteglad om han kommer hit. Jag hade älskat att spela med honom, men uppenbarligen är det inte mitt beslut".

Kommentarer

Anonym

2014-02-24 - 22:11:12
han behövs ABSOLUT ABSOLUT ABSOLUT ABSOLUT INTEEEEE. överskattad kille den där. vi behöver anfallare som kun aguerooooooooo. tänk er tiki takan mellan modric alonso illara(dock på bänken) di maria isco aguero. kungliiiiigt. VARFÖR KÖPTE NI BALEEEE. ENGELSMÄN HÅLLER INTE,,, FATTA.. SPECIELLT INTE I FINFOTBOLL

Anonym

2014-02-24 - 23:40:02
Haha, herregud. Man skäms ju nästan av att se att sånna idiotiska supportrar hejjar på en sån fin klubb som Real. Varane är ett framtidslöfte, han kommer behövas när Pepe är helt slut vilket han är till 100% om någon säsong.

Anonym

2014-02-24 - 23:41:14
tror att han syftar på pogba

Anonym

2014-02-25 - 15:46:29
Han syftar på Pogba din häst

madridiiista

2014-02-25 - 23:16:41
din åsnegris han syftar på Pogba va troru

Skriv en kommentar