Cristiano Ronaldo: "Det gör ont att veta att vissa människor hatar mig"

Ballon d'Or vinnaren har avslöjat att han är mänsklig, och precis som alla människor blir sårad när han hör att det finns människor som hatar honom.

Real Madrid stjärnan Cristiano Ronaldo har bett om ursäkt för sina arga och arroganta kommentarer förra året.

Den portugisiska anfallaren ångrar att han beskrev sig själv som "vacker, ung och rik" eftersom han inte vill ses som självisk.

"Jag borde inte ha sagt att folk är avundsjuka på mig på grund av att jag är vacker, ung och rik. Men jag var arg på mig själv efter en match jag inte hade gjort mål i" sade Ronaldo till France Football.

"Jag kan ha fel och när jag har det ber jag om ursäkt. Man lär sig från sina misstag genom åren. Jag är gjord av kött och ben som er alla. Jag gråter, jag skrattar och jag har mina problem preccis som alla människor".

"Och det gör ont när jag ser att vissa människor hatar mig eller förolämpar mig".

Kommentarer

Anonym

2014-01-23 - 23:00:06
Det krävs rätt mycket för att kunna säga sånt här, vilken förebild!!

Anonym

2014-01-23 - 23:38:08
fattar inte VARFÖR folk hatar han.

true madridsta

2014-01-24 - 00:02:51
folk hatar folk vad fan e fel på det

Anonym

2014-01-24 - 12:19:40
Den bästa är alltid mest hatad! viva ronaldo!!

Ronaldo's wife

2014-01-24 - 21:34:22
Och det töntiga är att folk typ hatar honom för hans självförtroende för alla vet att han är en grym person, låt dom inte trycka ner dig mi corazon, king är du!!

Skriv en kommentar