Zinedine Zidane: "Jag kan aldrig jobba med Mourinho igen"

Den 41-årige legenden säger att hans relation med The Special One var inte så stark att han kan jobba med honom igen.

Real Madrids assisterande tränare Zinedine Zidane har avslöjat att han aldrig kan jobba som Jose Mourinhos högra hand.

Zidane hade en svår relation med den nuvarande Chelsea tränaren när fransmannen var Los Blancos sportdirektör, och nu har han betonat att han aldrig kommer att kunna jobba med portugisen igen.

"Allt hände så naturligt med Ancelotti. Jag pratade med honom på telefon några dagar innan han kom och vi redde ut allt. Det var ett gott ögonblick för mig, för honom och för klubben" sade Zidane till Canal+.

"Jag kan inte ta på mig denna roll med en tränare som jag inte känner. Till exempel kan jag aldrig vara Mourinhos assisterande tränare".

"Dessutom hade han redan en assistent. Det hade inte varit rätt att vara hans högra hand".

Skriv en kommentar