Häxdoktor: "Jag ligger bakom Cristiano Ronaldos skadeproblem"

En ghanansk präst säger att Cristiano Ronaldos skada är spirituell och tog på sig ansvaret för hans problem.

En tradionell präst från Ghana säger att han ligger bakom Cristiano Ronaldos skadeproblem, som "inte kan betonas av någon medicin".

Real Madrid stjärnan är drabbad av inflammation i en sena, och han förväntas missa Portugals kommande vänskapsmatchet mot Mexiko och Irland, men Nana Kwaku Bonsam, som beskriver sig själv som en tradionell präst, har tagit på sig ansvaret för Ballon d'Or vinnarens skadeproblem.

"Jag vet vad Cristiano Ronaldos skada handlar om, jag jobbar på honom" sade häxdoktorn till den ghananska radiostationen Angel FM.

"Jag är väldigt seriös. Förra veckan gick jag runt och letade upp fyra hundar, och av dem framställde jag en ande under namnet 'Kahwiri Kapam',".

"För fyra månader sedan sade jag att jag skulle jobba på Cristiano Ronaldo för att åtminstone utesluta honom ur VM och hindra honom från att spela mot Ghana, och det bästa sättet var att skada honom".

"Skadan kan inte botas med hjälp av medicin. De kan aldrig se vad orsaken är eftersom den är spirituell. I dag är det hans knä, imorgon blir det låren, dagen efter det något annat".

Kommentarer

Anonym

2014-06-05 - 16:28:39
Gå tillbaka där du hör hemma, MENTALSJUKHUSET! Jävla pajas.

Los blancos

2014-06-05 - 16:51:51
Präst?
Han är absolut inte någon präst eller något liknande men bara en vanlig människa som heter Nana kwaku BOnsam och är känd i Ghana för att göra svart magi och han kallas för onsdagens djävul.

mr perfekt

2014-06-05 - 19:41:08
Aammjoo precis figo och hans fru plockar äpplen på vintern också!

Anonym

2014-06-10 - 14:11:43
xD

Skriv en kommentar