Korta nyheter efter matchen mot Levante

- Gareth Bale har fått genomföra flera medicinska tester efter matchen mot Levante och läkarna kom fram till att han har skadat sin musculus piriformis (en höftmuskel) och kommer därför att vara borta i två veckor. Han missar alltså både matchen mot Liverpool och mot Barcelona.
- Modric fick en spark mot sin vrist och kommer därför att behöva behandling. Hur länge han kommer vara
borta är oklart.
- Real Madrid skriver historia då de är det första laget att göra 30 mål på 8 matcher sedan 1987.
- Los Blancos har gjort 200 mål under Ancelottis styre.

Kommentarer

Anonym

2014-10-20 - 20:39:49
Att Bale missar Pool och Barca är inget bra.. dags för isco och james att visa sig! :)

Anonym

2014-10-20 - 21:13:05
Den ny admin suger. Ta tillbaks han andra!

Till anonym

2014-10-20 - 22:27:51
Anonym: din mamma suger!

Anonym

2014-10-21 - 00:22:17
Läste precis att Bale kan vara tillbaka till Barca matchen, en glad nyhet!

madridiiista

2014-10-21 - 16:06:11
både bra och dåliga nyheter :). Varför kasta skit på han som styr bloggen för jävla idioter, tack vare honom vi kan få läsa sånt vi annars inte kan läsa.. JAG uppskattar iaf erat/ditt arbete på bloggen iaf, keep it up man!

TO

2014-10-21 - 16:15:10
TO: TILL ANONYM (ADMIN):
Skämms om du kommenterar så fult till dina läsare!


Svar: Min mor har uppfostrat mig för bra för att jag ens ska kunna tänka mig att kommentera något sådant.. Att tala illa om någon annans mor är respektlöst vare sig anonym menade illa eller inte.
Real Madriid CF Admin

Drizzy

2014-10-21 - 22:57:46
Du är ju sämst , kommer inga nyheter. Kommer fan aldrig tillbaka pga dig nya admin. SÄMST
Svar: Precis som dig och alla andra har jag ett privat liv. Jag pluggar på heltid och har andra aktiviteter utanför plugget. Därför är bloggen bara en hobby. Och senast jag kollade har jag gjort 33 inlägg på 17 dagar.
Real Madriid CF Admin

CR7

2014-10-22 - 08:20:59
SVAR TILL DRIZZY!

Neeeej! Snälla kom tillbaks.. vi/bloggen behöver dig sååååå mycket!! Lämna inte bloggen snälla! -.-! Jävla idiot. Som om du behövs någonstans i livet..

Tack för alla nyheter och arbetet för bloggen! :)

supporter

2014-10-22 - 12:48:27
känns som att den nya admin lägger mest fokus på cr7 o bale. vilket visar att han är en "medgångs supporter".
Anledningen till att jag säger det är att det även är klart att ramos o Coentrao missar liverpool mötet. Men någon information om det har det inte kommit.
Det enda han gör är att gå in på fotbollskanalen, kopierar o klistrar in. pinsamt
Svar: Jo tjena, har du missat att jag redan har skrivit om Ramos och Coentraos situation tidigare? Ja jag är ett stort fan av Ronaldo, på vilket sätt gör det mig till en medgångssupporter om jag får fråga? Har inte heller besökt fotbollskanalen på 3 år. Tack för mig.
Real Madriid CF Admin

TILL ALLA FUUCKING IDIOTER

2014-10-22 - 13:43:14
lyssna här retards sluta hata på den nya admin utan o hans kompis hade ni fått gå in i goal o fotbollskanalen o alla här gilla real madrid vf dissa varandra som fuucking horer , ba läs om du nt tkr den är bra TAGGA härifrån då läs inte kom inte in i sidan idiot jävlar ba sprider hat på internet men igentligen så suger dom sin mamma tutte

supporter

2014-10-22 - 14:52:47
inte ens värt att kommentera ditt inlägg, man ser ju direkt på dina ordval att du är helt dum i huvudet.
Om du va häften så smart som mig så skulle du ha förstå att jag e inne på andra sidor också eftersom att jag tidigare skrev att ramos o Coentrao även missar liverpool matchen. vilket admin inte har skrivit om.
pajas släng dig i havet

supporter

2014-10-22 - 15:06:51
det enda du skrev var att dem uteslöts till den senaste landslagssamlingen. kom inte o säg att du har skrivit nånting som du inte gjort. det är inte uppskattat hos någon

supporter

2014-10-22 - 15:09:40
varför jag kallar dig för medgångs supporter? det ser man väldigt tydligt, du framhäver cr7 mer än vad du gör om klubben. och om cr7 skulle ha spelat i ett t.ex bayern så skulle du säkert vara en bayern supporter. ingen svår mattematik direkt..

supporter

2014-10-22 - 15:09:41
varför jag kallar dig för medgångs supporter? det ser man väldigt tydligt, du framhäver cr7 mer än vad du gör om klubben. och om cr7 skulle ha spelat i ett t.ex bayern så skulle du säkert vara en bayern supporter. ingen svår mattematik direkt..

Mr.Fred

2014-10-22 - 19:54:20
Shit. Hur fan orkar ni???
Pallar ni inte läsa det han postar så gör det inte,
Nåt jag inte pallar läsa är era kommentarer.
Ni är fan värre än kvinnor

Anonym

2014-10-24 - 15:55:17
Till till anonym, jag ska knulla din mamma din horunge varför blandar du in familjen i sån här grej, din luffare snälla säg vem du är ska öppna ditt huvud

Skriv en kommentar