Italiensk press: Real Madrid siktar in sig på Christoph Kramer

Även om transferfönstret stängdes förra veckan, så kommer ryktet fortsätta att vända. Sky Italia rapporterar att Real Madrid är redo för ett € 15m bud på tyska central mittfältaren Christoph Kramer.

Med Carlo Ancelotti närvarande full av tvivel över hans mittfält, är det tänkt att Kramer skulle passa effektivt med Toni Kroos, som han vet väl efter att ha spelat tillsammans och delat omklädningsrum med för Tyskland.

Kramer är nuvarande i den andra säsongen av ett tvåårigt lån hos Borussia Mönchengladbach. Den 23-årige moderklubb är Bayer Leverkusen.
Skribent: Dahla

Kommentarer

anonym

2014-09-10 - 12:58:29
Skulle vilja se luis Gustavo Lars bender elr någon lite mer okänd som Gonalons från Lyon

madridiiista

2014-09-11 - 19:00:25
Jag uppskattar verkligen erat jobb för den här bloggen, men nu på senaste tiden så är det jävligt mycket stav/gramatikfel. Rätt så störigt faktiskt, med tanke på att det inte har förekommit tidigare. Är oftas du Dahla som har stavfelen i en artikel.. Skärpning :)

Men annars är det ett superjobb ni gör med den här bloggen som uppskattas väldans mycket!!

Microdot

2014-09-11 - 19:41:08
Real borde fokusera på att behålla dom spelare vi har nu... Känns som Ronaldo kommer lämna inom en snar framtid...

sanna

2014-09-11 - 20:08:07
Håller med ovanstående, låt nyförvärven få en chans att anpassa sig innan vi försöker köpa halva Europa och behåll spelarna vi har, fast att Ronaldo skulle tillbaka till United sa man redan förra sommaren så det stämmer nog (förhoppningsvis) inte!

Dahla

2014-09-11 - 22:14:48
Haha, tack för den! Ska absolut skärpa mig med mina inlägg!

Anonym

2014-09-12 - 01:09:32
google translate....

JR

2014-09-12 - 16:18:18
Ronaldo har mycket att tacka United för, han har många gånger sagt att han kan tänka sig att återvända men att han är lycklig där han är nu. Han har många gånger påpekat att Madrid är världens bästa lag och det är hans pojkdröm att få spela i Madrid. Det finns absolut chans att han återvänder en dag och spelar för Manchester United igen, däremot tror jag att hans lust och framförallt med hans inställning att vinna så mycket som möjligt har förtvinat under tiden som United rent fotbollsmässigt blivit sämre.

Dessutom har Fergies avgång på tränarposten nog gjort honom en mer osugen på att återvända på ett tag, även fast Sir Alex fortfarande sitter i ledningen.

Åter igen, som jag förstår det så älskar han Manchester United för att de har gjort det möjligt för honom att hamna i det lag han alltid velat representera, han har stor kärlek till fansen och han vet att fansen besvarar hans kärlek på Old Trafford. Rykten kommer alltid att florera, men Ronaldo själv har klargör ju titt som tätt att han är i Madrid för att stanna, ett exempel är hans målgest han gör när han pekar på sig själv och sedan ner på marken, jag tolkar det som att han menar att "jag är här för att stanna" och att vi kan vara lugna.

Haha, jag skriver verkligen om något helt annat än vad artikeln handlade om däremot blev jag bara sugen på att dela med mig av vad jag tror när jag läste om kommentarer om att vi ska tillvara på Ronaldo.

Jag egentligen bara varit orolig för att Ronaldo ska lämna en gång, det var när han öppet gick ut och berättade att han var ledsen, det kom senare fram om att det handlade om hans privatliv men då trodde jag vi var påväg att förlora honom.

Happ, nu har jag delat med mig av massa skit.. jag brukar ha fel med jämna mellanrum... hoppas jag har rätt i det här :)

TREVLIG HELG OCH HALA MADRID!

Anonym

2014-09-12 - 20:40:42
Hans målgest är: ta det lugnt, jag är här.Calma Calma.

Skriv en kommentar