Real Madrid fans uppmanar Perez att avgå

Real Madrid supportrarna är missnöjda med klubbens styrelse och kräver att Perez avgår som spanjorernas president.

Real Madrids lagkapten Iker Casillas var inte den enda som fick smaka på fansens vrede under förlusten mot Atletico Madrid.

Den spanska målvakten buades ut av publiken under de 90 minuterna han befann sig på planen och släppte in två mål.

Men 40 minuter in i matchen uppmanade Santiago Bernabeu supportrarna kubbens president Florentino Perez att avgå.

"Florentino avgå, Florentino avgå" hörde man fansen ropa strax innan halvtid.

Kommentarer

Anonym

2014-09-15 - 23:58:32
Fyfan för dom Spanska horfansen. Beter sig som svin. STÖD FÖR FAN DIN KLUBB: Perez ska fna va kvar. Jävla idioter förlorar nån match så gåre åt helvete

Calle Carlos

2014-09-16 - 08:14:58
Det är inte på grund av dessa två matcher som de spanska fansen vill se Perez avgå, utan på grund av konstiga värvningar och försäljningar som inte kändes aktuella för den grymma truppen vi hade förra året.

Jonny

2014-09-16 - 15:28:25
Perez har ägnat sitt liv åt detta lag, han värvade precis alla spelare Real fansen ville ha, han har gjort allt och trots detta så vill de att han ska avgå? Tycker att Ultras sur var de riktiga fansen och dessa nya pajaser som buar är skitungar, ta tillbaka Ultras Sur så får ni se på riktiga fans!"

Experten

2014-09-16 - 16:04:01
Fotboll är pengar.
Vi har den bästa marknadsföringen i världen!
Stolt över Perez,Real Madrid är ett av världens mäktigaste (företag).

Fotboll handlar i slutändan om pengar!

Sen är det upp till tränaren att göra något av laget han får.

Vi hämtar in dem bästa spelarna från hela världen och på så sätt får vi fler fans att komma o kolla på matchen köpa madridista korten,köpa säsongsbiljetter,Sälja tröjor och andra varor från klubb affären.

Money is everything!

Anonym

2014-09-16 - 19:50:48
en president som inte höjer lönen till reals nyckel till spelet ska avgå

Madrid

2014-09-16 - 20:32:30
Puta Perez !!!! Hur kan man sälja di Maria !!!

Anonym

2014-09-16 - 20:36:07
Sämsta bloggen, ska du lägga ut trupplistan och uppställningen nästa vecka eller?

dahla

2014-09-16 - 20:56:51
Anonym, om denna blogg är så dålig, varför är du här och varför kommenterar du?

Leyla

2014-09-16 - 23:53:08
För de första är din/er blogg skitbra så strunta i vad andra säger :) för det andra, varför firades inte james mål?.. Såg att Ronaldo bara tittade bak på linjedomaren men varken log eller verkade glad. Jobbigt att se..

Arne

2014-09-17 - 10:48:18
Grym blogg! ut med perez! tycker inte om hur han styr där uppe

Anonym

2014-09-18 - 13:22:38
Håller med dom flesta Perez verkar bara tänka på pengar varför inte ha den bästa truppen och dra in pengar genom vinster istället för korkade köp och försäljningar. se nu vilken dålig balans det har blivit i laget och det kommer inte bli bättre förens khedira är tillbaka men med di Maria kvar hade det blivit liga och cl

Calle Carlos

2014-09-18 - 16:55:40
Varane har kritat på tills 2020! Nice!

Anonym

2014-09-19 - 11:26:23
Bögar! Perey är kung!

real madrid

2014-09-19 - 17:41:50
ingen respect ni ser inte vad perez har gjort for real


Experten

2014-09-20 - 12:52:20
Håller med ^^

Perez är en väldigt bra president han genialiska värvningar och marknadsföringen som bidragit till att Real Madrid är klubben med den bästa ekonomin.

Anonym

2014-09-20 - 17:40:02
Utan hans styrelse skulle vi än idag bli slakatade av barca. Glöm inte att vi förlorade med 2-6 mot barca samt såg de ta en trippel.

Anonym

2014-09-20 - 19:07:27
hej på er alla här inne!
jag undrar om vart bloggaren har tagit vägen, har han slutat blogga eller?
vore snällt om nån av er vet nåt och skriver de!
jag besöker bloggen minst 3-5 gånger per dagen men har inte läst något nytt på några dagar nu.
tacksam för svar. Hala Madrid!

sanna

2014-09-20 - 20:17:20
Håller med ovanstående, lite knas, men låt oss vara glada över vår lekstuga idag samt Varanes förlängning, kärlek!

Jonny

2014-09-20 - 22:24:19
Anonym som är ovanstående, Bloggaren har tyvärr ett eget privat liv som vi måste respektera.

Sovjet

2014-09-21 - 03:22:09
Jo har läst denna bloggen i några år nu? Har gjort det jävligt bra om man jämför med andra som har typ dött ut helt! Fantastiskt bra jobb med att hålla den uppe och alltid en härlig läsning

Sovjet

2014-09-21 - 03:25:50
Sen vill jag även tillägga att Perez det kanske känns som att han alltid gör dåliga försäljningar Özil, Di Maria, Lass Diarra osvosv! Men i slutändan har det alltid visat sig vara bra affärer och att klubben gått bättre och bättre för varje säsong! Di Maria kände jag personligen var en dålig försäljning men grejen var ju att dom fick helt sinessjukt mycket pengar och James blir ju inte precis sämre med åren! Jag känner mig ganska säker på att om 2-3år kommer vi aldrig ångra denna affär då James kommer förmodligen vara en av dom bästa i världen! Samma sak när Bale ersatte Özil! Samma visa nu när James ersatte Di Maria... Efter kaos kommer ro

Anonym

2014-09-21 - 12:02:32
Så där 8-2 vart är ni nu era äckliga medgångssupportrar? Sluta klaga efter 3% av säsongen. Sen står ni där som idioter när real vinner ligan

Anonym

2014-09-21 - 15:24:39
bloggägaren vart har du tagit vägen???????? , Dän här bloggen blir bara sämre och sämre och sämt . vafan händer asso sikt bloggg lägg ner bloggen för fan , du har inte bloggat jävligt länge nu , sämsta

Microdot

2014-09-21 - 18:27:59
Till Anonym. Om du bloggen är så jävla rutten,.., vad gör du då här? Jag är glad för dom inlägg som görs. Finns det nån bättre RM blogg?

Mr.Fred

2014-09-21 - 19:18:53
Sluta gnäll. Han uppdaterar när han har tid

Anonym

2014-09-22 - 16:31:28
sååååååå jävlaaa dålig blogg , när ska du vakna bloggägaren . helt sjukt lägg ner den ist . eller vad tycker ni andra madridista , bloggen verkar vara helt död.

Anonym

2014-09-22 - 17:11:58
Sant varför har du blogg om du inte skriver något

madridiiista

2014-09-23 - 05:01:24
Lyssna inte på vad andra säger, du gör ett skit bra jobb, forstätt med det! Du är också en människa som behöver fritid till annat också, vi smarta personer förstår det, så lyssna inte på småbarnen som smutskastar din blogg..

Anonym

2014-09-23 - 09:12:29
finss någ inte smäre blogg , vad har hänt bloggägaren du som bruka blogg????. har du slutat ??

Microdot

2014-09-23 - 09:31:58
Anonym: Tänkte skriva; Gör det bättre själv då.. men det var tur att jag inte gjorde det nu när jag ser din stavning... herregud.... Don't drop out of school!

Anonym

2014-09-23 - 10:01:21
Microdot; Snälla erkänn bara att blogg är usel. du vågar inte säga JA för att du är rädd. Alla läsare här inne skulle gjort det bättre, förutom du din pajas du är en nolla. och sist och inte minst du ska inte snacka HAHAHAHA jag har bara betyg så du kommer aldrig få så bara som jag idiot pajas

Anonym

2014-09-23 - 11:13:13
DU kommer aldrig någånsin få så bra betyg , IDIOT

MESSI / INIESTA

2014-09-23 - 11:39:52
HAHAHHAHAH HUR FAN KAN RM VA SÅ DÅLIGA , NU FÖR TIDEN TVÅ FÖRLUSTER REDAN SKRÄP KLUBB DE BORDE LÄGGA NER KLUBBEN . ELLER SNART SÅ KOMMER REAL ÅKA UT LA LIGA . VISCA BARCA VAMMMOOSSSSSS

Svar till MESSI / INIESTA

2014-09-23 - 16:32:27
Hej och välkommen till en blogg som enbart handlar om Real Madrid. Vad kul att du hittade hit!

Här brukar vi diskutera eventuella nyheter rörande Real Madrid, att avläsa av din ton så verkar du vara oerhört glad över att Real Madrid har fått en dålig start, korrekt?

Barcelona har haft en utmärkt start vad jag sett, ni har mött storlag varje match dessutom, visst? Eller nej?

Jag vet inte vad du vill eller hur du råkat klicka dig vidare till kommentarsfunktionen på en Real Madrid nyhet på en Real Madrid blogg, men någon slags nytta tycker du väl att du gjort.

Jag antar helt enkelt att du i brist av liv, helt sonika har klickat dig in och tagit dig tid att skriva en kommentar vars innehåll är orimligt, du påpekar att Real Madrid ska lägga ned sin verksamhet. Du menar att världens anrikaste klubb ska lägga ned sin verksamhet? Sedan påpekar du att om vi inte lägger ned våran "skräpklubb" så kommer vi att åka ut, korrekt? Nej din kommentar saknar substans och är helt och hållet orimlig!

Om vi vänder på det, jag är säker på att du känner något slags hot, vi har haft en dålig start, det ska vi inte hymla om. Säsongen börjar lida mot sitt slut? Njea.. Det är omgång 4 idag, jag tror du kan tagga ner lite.

Förövrigt avskyr jag allt vad Barcelona står för, jag avskyr spelarna, jag avskyr tränarna, jag avskyr deras arena och jag avskyr framförallt supportrar som kommenterar på andra lags bloggar.

MEN jag älskar fotboll, jag älskar att få vara en supporter till Real Madrid och jag missar inte en match, Barcelona är ett bra lag det ska man inte ta ifrån dem och jag älskar allt vad El Clasico har att erbjuda, vi är beroende av varandra på det stadiet.

Nu har jag tagit mig tid att skriva ett svar till dig, men vet du vad? Jag får ta mig tid här, jag har ett intresse för Real Madrid som fotbollsförening och även som verksamhet, JAG FÅR TA MIG TID ATT SKRIVA HÄR OCH KOMMUNICERA MED ANDRA SOM DELAR SAMMA PASSION FÖR REAL MADRID SOM MIG.

Mitt råd till dig, leta upp en bra Barcelona blogg och försök att hitta någon som kan hålla med dig i dina punkter, för här blir du bara hatad.

Förövrigt har jag ett dåligt rim som avslutning, Visca Barca rimmar nästan på Pissa Barca, vilket jag tycker blir en bra avslutning för mitt inlägg.

Nåväl, ha det bra!
HALA MADRID

Anonym

2014-09-23 - 17:30:59
Messi/iniesta

Anonym

2014-09-23 - 17:58:20
HORUNGE ANONYM

Klara

2014-09-23 - 19:55:17
Om ni har hängt med lite i media på sistone om Perez kan man undra lite om han köpte James och sålde Di Maria för att bygga en motorväg som det ryktas om, det är faran med att ha en man med bara sinne för pengarna som president. Sedan ogillar jag STARKT att han vill minska stödet till akademin också, det är det dummaste jag hört.

Skriv en kommentar