Ramos varnar sina Real Madrid lagkamrater Cristiano Ronaldo och Pepe


Real Madrids unga försvarare, Sergio Ramos, säger att han kommer göra sitt bästa för att Spanien ska vinna över Portugal i VM.
Sergio Ramos

Real Madrids försvarare, Sergio Ramos, säger att han kommer lägga vänskapen vid sidan om, för att hjälpa Spanien besegra Portugal i VM.

Ramos har pratat lite med Real Madrid lagkamraten, Cristiano Ronaldo, vilket ledde fram till en 'showdown'.

"Jag hade gärna velat möta dem senare, men matchen kommer bli bra och jag ska göra allt för att eliminera Portugal. Jag är ledsen för Cristiano Ronaldos och Pepes skull, men vi kommer träffas i Madrid då Spanien har World Cup igen!" deklarerade Ramos.

Kommentarer

Anonym

2010-06-27 - 12:45:31
Till bloggägaren:

Hej! Jag undrar om du kan ändra bakgrunden till vitt (Los blancos-vitt) med flera Real Madrid loggor på. Och kan du ändra headern till ett enda enormt Real Madrid märke?

Tack!

Real the first

2010-06-27 - 13:43:16
Jag tycker det är snyggare med bilder.(Som det är nu) Annars blir det snabbt så tråkigt.

hrhr

2010-06-27 - 16:26:12
fattar inte hur "Ramos varnar sina Real Madrid lagkamrater Ronaldo och Pepe, att Spanien är inte favoriter" och "Real Madrids försvarare, Sergio Ramos, säger att han kommer lägga vänskapen vid sidan om, för att hjälpa Spanien besegra Portugal i VM"



han säger alltså att spanien INTE är favoriter och att han lägger vänskapen åt sidan? han "varnar"

ronaldo och pepe att hans land suger? wtf....???



har du ens tänkt på hur du lägger upp dina inlägg och gramatiken(att spanien är inte favoriter=ATT SPANIEN INTE ÄR FAVORITER!? man fattar ju ingenting

realmadriidcf.blogg.se

2010-06-27 - 16:40:40
hrhr; Ja, du får försöka klura ut vad han menar. Det är ju inte jag som skriver artiklarna själv, eller hur? Jag tar ju de från en sida, och tro mej, jag översätter korrekt.

Och att jag skrev 'är' innan 'inte' gör att du inte fattar någonting, gör dig lite korkad va? Ojdå, jag skrev lite fel, världen kommer gå under! :O :S

Chilla människa.

hrhr

2010-06-27 - 17:41:52
Ännu en gång ser man här att du inte översätter bra. Artikeln som du tagit ur säger: "Ramos warns Real Madrid pals Ronaldo, Pepe no Spanish favours"



Favours kan kopplas samman med mercy, generosity som i sitt fall betyder nåd.



Det menas att bara för att dom spelar i samma lag så kommer han inte visa någon "mercy/nåd" till cr och pepe.



Då kunde din rubrik ist varit:

"Ramos varnar sina Real Madrid lagkamrater Ronaldo och Pepe, att Spanien inte kommer ha någon nåd"



Att ha en blogg med ca 6-700 läsare som du säger, måste ha lite bättre finish. Du har jävligt snygg bloggdesing och uppdaterar jämt så om du bara fixa de skulle din blogg sett mer fancy ut. Har sj en blogg o vet hur viktigt de är, spec om man har en blogg av de här slaget.



realmadriidcf.blogg.se

2010-06-27 - 18:04:05
hrhr; Aah hahaha jag trodde det stod "favorite" och inte favour, favour betyder väl "tjänst". haha ojdå :S

Men tack för ditt tips, ska försöka förbättra mej ;)

hrhr

2010-06-27 - 18:52:47
du har en skitbra blogg

Anonym

2010-06-27 - 19:53:27
tycker denna blogg ska ser mer ut som en riktig SIDA.alltså typ som fotbollskanalen.se då hade den blivit PERFEKT med många läsare

Skriv en kommentar