Barcelonas Carles Puyol: "Det är inga problem mellan mig och Sergio Ramos"


Puyol insisterar på att det är lugnt mellan honom och Sergio Ramos efter gårdagens El Clasico match.
Sergio Ramos knuffar Puyol på ansiktet

Barcelona
s lagkapten Carles Puyol har lugnat ner median efter den chockande konflikten med Real Madrids försvarare Sergio Ramos, under gårdagens 5-0 match.

Den spanska stjärnan, Sergio Ramos, blev utslängd från matchen under de sista minuterna efter att ha knuffat Puyol på ansiktet.

Trots detta, insisterade den spanska Barcelona spelaren: "Jag gick för att försvara en lagkamrat för att jag tyckte att det var en väldigt tuff tackling (av Sergio Ramos)."

"Vi har många vänner i Real Madrid, och vi har inga problem med dem. Vad som än händer på planen, stannar på planen."

"Jag har en väldigt bra relation med Sergio Ramos, och vi har redan glömt bort bråket. Jag har andra saker att tänka på som är viktigare."

"Vinsten har gett oss en hel del självförtroende. Laget är väldigt bra, och nu måste vi göra bra ifrån oss. Vi är ett lag med bra spelare."

Kommentarer

OMME!

2010-11-30 - 17:35:41
asså omg, ramos blev ju galen!

ronaldo blev ju gallen!

cassilias blev galen!

alla blev ju galna, snacka om dåliga förlorare ?!

omran

2010-11-30 - 17:50:37
puyol du är fortfarande den bästa backen i världen och det som du skriv i real madrids hemsida håller jag helt med dig asså det var fel av sergio ramos men ni är ju bra vänner så bråk inte med han

fuck you ingen är dålig förlorare ramos är man han vågar slå till folk mitt i en match :)

2010-11-30 - 18:30:39

Anonym

2010-11-30 - 19:49:43
jag kan förstå ramos när han knuffade både xavi och puyol, skulle säkert gjort samma sak om jag var honom. Ibland är man så irriterad att man inte vill att någon ska prata eller röra en och när han då blir attackerad av alla är det lätt att man gör något som han gjorde. Men visst skulle han kanske hållit sig lugn

CR7

2010-11-30 - 19:54:19
fan din jävla idiot du hejar på barca fan real är inte dåliga förlorare det är barca som är dåliga vinnare

Los Blancos

2010-11-30 - 20:13:14
jag förstår ramos situation skulle göra exakt samma sak, man blir grinig och arg när man ligger under och blir så utspelade ,anledningen att vi förlora var att xavi hade tvingat fram khedira och alonso helt enkelt lurade blev dom , så de blev helt fritt i mitten och ingen pressade han sen kom pepe fram då blev de en stor yta i mitten och där kom löpningsblollen dom gjorde så 3-4 ggr 3 ggr annars var de marcelo som hade tappat markeringen i andra målvakten

Los Blancos

2010-11-30 - 20:16:53
om ni tittar på Höjdpunkterna och inte tittar på målen och tittar vad som leder fram till målen , jag tyckte att Real madrid var helt redo att ge sig in i kampen (matchen) , jag tror mourinho sa bara hur de skulle försvara barcelona om real hade VÅGAT mer så kan jag garantera att vi skulle se en annan matchbil

Kaká

2010-11-30 - 20:18:31
Marcelo och Casillias gör nog sin sämsta match på många år..

Kaká

2010-11-30 - 20:19:20
Marcelo och Casillias gör nog sin sämsta match på många år..

Anonym

2010-11-30 - 20:20:40
om man tittar på höjdpunkterna så ser man de, titta inte på målen titta på vad som leder fram till målen,

om Real Madrid skulle VÅGA mer så kan jag garantera att vi skulle se en annan matchbild

kung ramos

2010-11-30 - 20:51:55
såg endast hjärta hos han och m.diarra när ronaldo hamna i bråka med alla efter knuffen på pep. där har vi hjärta han skulle bara fram och försvara sina lagkamrater men dom drar borta han ge han chansen snälla

oMME

2010-12-01 - 12:37:15
de är visst dåliga förlorare, annars så vf bli så där arg och galen så att man till och med slår och allt!

DÅLIGA FÖRLORARE REAL!!



real (L)(L) även så är ni dåliga förlorare½

Skriv en kommentar