Iker Casillas säger att sin landslagsman hånade Real Madrid: "Pique vet vad han sa"


Gerard Pique sa tidigare i veckan att han inte retade Real Madrid spelarna efter La Liga matchen i lördags, men Iker Casillas säger att han ska stå för det han sa.
Gerard Pique (Iker Casillas i bakgrunden)

Real Madrid
s lagkapten och målvakt Iker Casillas har slagit tillbaka på Barcelona försvarare Gerard Pique för backens hån i lördags.

Efter att ha lyft Copa del Rey trofén, bekräftade Casillas att Pique hånade Real Madrids spelare i slutet av lördagens 1-1 match i La Liga.

"Det finns ingen väg förbi det. Han vet vad han sa, jag hörde det inte men mina lagkamrater gjorde det och där har vi det" sa Casillas, rapporterar Tribalfootball.

Pique sa tidigare i veckan att han inte retade motståndarna och avslöjade: "Inte vid något tillfälle sa jag dessa ord. Det kom inte ut ur min mun. Atmosfären efter matchen i omklädningsrummet är het, men jag sa aldrig det."

Kommentarer

!

2011-04-22 - 13:48:06
Hycklare som sagt!

Anonym

2011-04-22 - 20:22:33
vad sa han da?

Skriv en kommentar