Iker Casillas: "Vi gör ett bra jobb och vi måste fortsätta såhär"


Den spanska målvakten, Iker Casillas, säger att Real Madrid må ha höga mål, men de bör tänka på en match i taget.
Iker Casillas

Real Madrid
s målvakt Iker Casillas har betonat att trots att hans lag startade säsongen starkt, måste de tänka på en match i taget.

Santiago Bernabeu klubben har vunnit elva av sina tretton matcher i La Liga, vilket har gjort dem till ligaledare med tre poäng mer än rivalerna Barcelona, som har spelat en match mer än Los Blancos.

"Vi gör ett bra jobb och vi måste fortsätta såhär" sa Casillas till Real Madrids officiella hemsida. "Vi har fantastiska mål, men vi måste fokusera på kortsiktiga mål och ta en match i taget".

Den spanska skotträddaren sa även att han känner sig lyckligt lottad för att spela för en av Europas bästa lag, och sa: "Jag är 30 år gammal och jag har haft 12 underbara år här sedan min debut år 1999".

"Jag känner glädje. Det känner bokstavligt talat givande och glädjande".

Kommentarer

rma fans

2011-12-04 - 18:31:15
det håller jag med men casillas fortsät så så kommer inte riverna barca kuna göra mål och messi vet du när han gör mål när du ger upp dig menar när du tänker han ska skuta nu hoppa så ör han mål men bra du gör ifrån dig jag tycker att du gör bra ifrån dig hejade dig sedan 1999 du var jag bara två har och nu tänkar alltid när jag kan träfa er kanse 10 december ska jag och brorsan madrid hala madrid

KAká

2011-12-04 - 18:51:40
VA?????????????:bigeyes::bigeyes::bigeyes::bigeyes::bigeyes::bigeyes::bigeyes::bigeyes::bigeyes::bigeyes::bigeyes:

Skriv en kommentar