Sergio Ramos agent förnekar att han sa att hans klient behandlas dåligt i Real Madrid


Tidigare idag rapporterade man att Sergio Ramos agent hade sagt att hans klient inte behandlas bra i Santiago Bernabeu klubben, men nu har agenten förnekat något sådant.
Rene Ramos & Sergio Ramos

Sergio Ramos
agent har deklarerat att han aldrig sa att hans klient är olycklig med hur den spanska huvudstadsklubben, Real Madrid, behandlar honom.

Försvararens bror och agent, Rene Ramos, har tidigare idag blivit citerad av The People som rapporterade att högerbackens agent sa till dem att 25-åringen borde behandlas bättre i Los Blancos.

Nu har agenten förnekat att han gjorde några sådana kommenterar till den brittiska dagstidningen och han gick så långt att han överväger att stämma tidningen.

"Jag sa inte det och jag känner inte ens dem. Vanligtvis gör jag inga kommentarer, för att inte tala om de explosiva kommentarerna som dessa" sa han till AS.

"Jag är väldigt irriterad eftersom de är ute efter kontroverser där det inte finns några. Jag kommer att prata med min advokat för att studera fallet."

Kommentarer

Anonym

2011-06-26 - 23:53:17
Tänkte väl det !!!!!!!!!!!

jag tror inte ramos eller ska inte lämna eftersom han skrev på ett årskontrakt. men därimot borde real höja han lön lite eftersom dem nya unga spelare får mer lön.

Skriv en kommentar