Manchester Citys målvakt Joe Hart: "Jag skulle känna mig hedrar om jag fick spela mot Casillas"


Ännu en spelare har hyllat den spanska huvudstadsklubbens målvakt Iker Casillas - Manchester Citys skotträddare avslöjat att spanjoren är hans förebild.
Iker Casillas & Joe Hart

Manchester City
s målvakt Joe Hart har hyllat Real Madrids målvakt Iker Casillas och sagt att spanjoren är 'en fullständig legend'.

Den 24-årige skotträddaren förbereder sig inför att möta den 30-årige målvakten när England möter Spanien på Wembley Stadium, och han kan inte vänta för att se med sina egna ögon Casillas.

"Han är en fullständig legend, en vis målvakt och han är fortfarande jätte ung" sa Hart. "Om du tittar på hans historia och vad han har gjort med Real Madrid och Spanien, ser du att han är en målvaktshöjdpunkt för tillfället, någon som man ser upp till".

"Om jag ska vara ärlig så skulle jag känna mig hedrar om jag fick spela mot honom. Han har haft en toppform, utan tvekan. Han har vunnit allt man kan vinna och han är någon som man idoliserar för den han är".

"Han är kaptenen också. Sådana saker får man bara inte. Det skulle vara otroligt om jag kan bli halva målvakten han är".

Kommentarer

Pierre

2011-11-12 - 17:41:33
JEVVLA TÖRK HARRT :thumbdown::thumbdown:

Anonym

2011-11-12 - 18:16:14
Real Madrid 'är ett äckligt köpelag.. Efter City.. men båda samma skit ///CHELSEA FAN

Pierre

2011-11-12 - 18:45:49
HÖRR DU nedan för mej du sk a barra hålla KÄFTEN CHELSI köppt e JU TÅRRES FÖR halva miljard

WWR

2011-11-12 - 19:49:33
Pierre är det google translate eller har du druckit för mycket

Pierre

2011-11-12 - 21:02:57
HÖRR du åvan för mej du jag snodd e liite ÖL frå n papp a

HalaMadrid

2011-11-12 - 21:31:41
Pierre <3

Ramos

2011-11-12 - 22:30:57
HAHAHAHAHAHHHAHA pierre du är fööööör goooooooooooo:thumbup:

madriidista

2011-11-13 - 03:22:16
ny blogg har jobbat med den ett tag hitills har jag bara gjort 1 inlägg :thumbup: www.madriidista.blogg.se

Skriv en kommentar